Chelsea - Liverpool 1 Monaco - Angers 2 Hertha BSC - Borussia M'gladbach 2 Wolfsburg - Bayer Leverkusen 1 Internazionale - Roma 3
Chelsea - Liverpool - 3 Monaco - Angers - 1 Hertha BSC - Borussia M'gladbach - 3 Wolfsburg - Bayer Leverkusen - 1 Internazionale - Roma - 1
Chelsea - Liverpool - 1 Monaco - Angers - 1 Hertha BSC - Borussia M'gladbach - 2 Wolfsburg - Bayer Leverkusen - 1 Internazionale - Roma - 1
Chelsea - Liverpool - 3 Monaco - Angers - 1 Hertha BSC - Borussia M'gladbach - 1 Wolfsburg - Bayer Leverkusen - 3 Internazionale - Roma - 2
Chelsea - Liverpool...1 Monaco - Angers...1 Hertha BSC - Borussia 3 Wolfsburg - Bayer Leverkusen...3 Internazionale - Roma...1
Chelsea - Liverpool - 1 Monaco - Angers - 1 Hertha BSC - Borussia M'gladbach - 1 Wolfsburg - Bayer Leverkusen - 1 Internazionale - Roma - 3
Chelsea - Liverpool 1 Monaco - Angers 1 Hertha BSC - Borussia M'gladbach 2 Wolfsburg - Bayer Leverkusen 1 Internazionale - Roma 3
Chelsea - Liverpool 1 Monaco - Angers 1 Hertha BSC - Borussia M'gladbach 2 Wolfsburg - Bayer Leverkusen 1 Internazionale - Roma 2
Chelsea - Liverpool - 3 Monaco - Angers - 3 Hertha BSC - Borussia M'gladbach - 2 Wolfsburg - Bayer Leverkusen - 2 Internazionale - Roma - 2
Chelsea - Liverpool.....................1 Monaco - Angers.........................1 Hertha BSC - Borussia ...............1 Wolfsburg - Bayer Leverkusen....1 Internazionale - Roma.................1
Originally posted by LikeASong:Chelsea - Liverpool.....................1 Monaco - Angers.........................1 Hertha BSC - Borussia ...............1 Wolfsburg - Bayer Leverkusen....1 Internazionale - Roma.................1 You're predicting last weekends matches and still predict them wrong?
Originally posted by LikeASong:Chelsea - Liverpool.....................1 Monaco - Angers.........................1 Hertha BSC - Borussia ...............1 Wolfsburg - Bayer Leverkusen....1 Internazionale - Roma.................1
WTF (haven't been checking any results, any news... Didn't know the matches had been played already, and didn't see any results on here either. ARgh)