1. super vet gisteren ik vond ook de keuze van de liedjes die ze zongen ook perfekt
    gewoon weg U2 is van WERELDKLASSE niemand kan in mijn ogen tippen aan mijn helden U2 rules
  2. Originally posted by psvscouser: super vet gisteren ik vond ook de keuze van de liedjes die ze zongen ook perfekt
    gewoon weg U2 is van WERELDKLASSE niemand kan in mijn ogen tippen aan mijn helden U2 rules

't is godverdomme niet normaal hoe Bono klonk tijdens MOS...een 50-jarige gast die al 2 uur z'n longen uit zijn lijf stond te zingen!

En Ultraviolet...misschien wel epischer dan tijdens ZooTV wow

Toch was Vertigo wel een echt hoogtepunt. Een heel stadion dat in het spaans aftelt..wow

Fantastische avond gehad, hoop zeker dat ze in 2010. En dan mogen ze spelen wat ze maar willen, puur voor het podium zou ik er al naar toe gaan
  3. oooh was echt geweldig!!
    was nogal zenuwachtig of ik wel binnen zou komen, omdat ik me kaartjes van tickets 4 u had, maar ik kwam gewoon binnen.
    Was echt helemaal verbaasd toen ze elevation speelde, echt super gewoon!
  4. is iemand het nog opgevallen dat er een fan bijna het podium opstormde.... !! hij werd door security tegen gehouden en tegen de grond gewerkt met 6 man en toen afgevoerd!!
    gebeurde achter de band tijdens MOS volgens mij...
  5. Originally posted by ad87:is iemand het nog opgevallen dat er een fan bijna het podium opstormde.... !! hij werd door security tegen gehouden en tegen de grond gewerkt met 6 man en toen afgevoerd!!
    gebeurde achter de band tijdens MOS volgens mij...

Nou, die "fan" had al een heel rondje gelopen over de catwalk tijden WOWY, voordat ie eindelijk werd gepakt, door een mannetje of 6, was een flink postuur. Godzijdank vloog ie niet over de bruggen richting de band. Larry was denk ik de enige die doorhad wat er gebeurde, want die keek toch wel even vreemd om zich heen. Zat ook iemand bij hem met een oortje. Volgens mij heeft toen de eigen security de bruggen afgeschermd voor MOS, want die mannen in die groene shirtjes..... pppffffff
  6. Originally posted by Malahide:[..]

Nou, die "fan" had al een heel rondje gelopen over de catwalk tijden WOWY, voordat ie eindelijk werd gepakt, door een mannetje of 6, was een flink postuur. Godzijdank vloog ie niet over de bruggen richting de band. Larry was denk ik de enige die doorhad wat er gebeurde, want die keek toch wel even vreemd om zich heen. Zat ook iemand bij hem met een oortje. Volgens mij heeft toen de eigen security de bruggen afgeschermd voor MOS, want die mannen in die groene shirtjes..... pppffffff

ja die zaten dus niet echt op te letten..

bizar eigenlijk je vraagt je af wat zo'n vent wil doen op het podium, zou kwaad willen doen of niet

gellukkig merkte de rest van de band er niks van...
  7. Wel, gezien de bierconsumptie in de middag heb ik wel een idee waarom
    Maar je schrikt toch, omdat toen ie werd gepakt het wel agressief eruit zag.
    Eind goed al goed, gelukkig maar.
  8. vind het jammer dat ik er gister niet bij was maar ben blij dat ik maandag tot mijn verbazing
    In de inner circle stond ...
    wij waren rond 16.15 bij de arena maandag en toen we binnen waren liepen we naar the claw toe om aan de linker zijkant te gaan staan ...
    werden daar weggestuurd door een paar kerels die tegen ons begonnen te schreeuwen dat die plaatsen bezet waren ...
    OKE
    wij zijn toen iets verder gaan staan ...
    toen ik richting keek van de inner circle stond er niemand voor in de rij ....
    dus ik liep op een van de security mensen af en vroeg of we er nog in konden ..welja zij hij kom maar jullie zijn de laatste 3 .......
    ik kon het bijna niet geloven dat we zo laat waren en toch vooraan stonden
    we zijn toen eerst een stempel gaan halen en toen gaan eten ...
    toen we terug kwamen zijn we tijdens het voor progamma naar een geschikte plek gaan zoeken
    en een geschikte plek vonden wij ..5 meter van The Edge af
    Wat een avond en wat een show HE-LE-MAAL geweldig ...
    we vroegen aan de mensen om ons heen hoe laat ze er waren ...en sommige waren verbaasd toen ze hoorden dat wij er pas 16.15 waren aangekomen terwijl er bij waren die er om 9.00 al zaten .....Mijn avond kon niet meer stuk ...na afloop hebben we de security kerel nog flink de hand geschud om hem te bedanken ...
    Ik weet het voor vele die beide shows hebben gezien was de dinsdag beter maar ik zei gister nog tegen mijn vrouw ...e tweede show kan voor mij gestolen worden ( ondanks dat ze BAD -uteotw hebben gespeeld elevation ) bijn blij dat ik UC en UF heb gezien en IALW
  9. Maandag was een supershow, maar dinsdag was fenomenaal.

Elevation ramde er gelijk lekker in, was echt heel goed. Iedereen ging uit z'n stekker.

Echt de beste show ooit, en iedereen die ik sprak dinsdag was het met me eens, zelfs mensen die al 20+ shows hadden gezien. Dit was echt iets bijzonders
  10. Originally posted by Remy:Maandag was een supershow, maar dinsdag was fenomenaal.

Elevation ramde er gelijk lekker in, was echt heel goed. Iedereen ging uit z'n stekker.

Echt de beste show ooit, en iedereen die ik sprak dinsdag was het met me eens, zelfs mensen die al 20+ shows hadden gezien. Dit was echt iets bijzonders

Ha, en dat als mijn eerste U2- show. Wat een mazzel.