1. Wel, gezien de bierconsumptie in de middag heb ik wel een idee waarom
    Maar je schrikt toch, omdat toen ie werd gepakt het wel agressief eruit zag.
    Eind goed al goed, gelukkig maar.
  2. vind het jammer dat ik er gister niet bij was maar ben blij dat ik maandag tot mijn verbazing
    In de inner circle stond ...
    wij waren rond 16.15 bij de arena maandag en toen we binnen waren liepen we naar the claw toe om aan de linker zijkant te gaan staan ...
    werden daar weggestuurd door een paar kerels die tegen ons begonnen te schreeuwen dat die plaatsen bezet waren ...
    OKE
    wij zijn toen iets verder gaan staan ...
    toen ik richting keek van de inner circle stond er niemand voor in de rij ....
    dus ik liep op een van de security mensen af en vroeg of we er nog in konden ..welja zij hij kom maar jullie zijn de laatste 3 .......
    ik kon het bijna niet geloven dat we zo laat waren en toch vooraan stonden
    we zijn toen eerst een stempel gaan halen en toen gaan eten ...
    toen we terug kwamen zijn we tijdens het voor progamma naar een geschikte plek gaan zoeken
    en een geschikte plek vonden wij ..5 meter van The Edge af
    Wat een avond en wat een show HE-LE-MAAL geweldig ...
    we vroegen aan de mensen om ons heen hoe laat ze er waren ...en sommige waren verbaasd toen ze hoorden dat wij er pas 16.15 waren aangekomen terwijl er bij waren die er om 9.00 al zaten .....Mijn avond kon niet meer stuk ...na afloop hebben we de security kerel nog flink de hand geschud om hem te bedanken ...
    Ik weet het voor vele die beide shows hebben gezien was de dinsdag beter maar ik zei gister nog tegen mijn vrouw ...e tweede show kan voor mij gestolen worden ( ondanks dat ze BAD -uteotw hebben gespeeld elevation ) bijn blij dat ik UC en UF heb gezien en IALW
  3. Maandag was een supershow, maar dinsdag was fenomenaal.

Elevation ramde er gelijk lekker in, was echt heel goed. Iedereen ging uit z'n stekker.

Echt de beste show ooit, en iedereen die ik sprak dinsdag was het met me eens, zelfs mensen die al 20+ shows hadden gezien. Dit was echt iets bijzonders
  4. Originally posted by Remy:Maandag was een supershow, maar dinsdag was fenomenaal.

Elevation ramde er gelijk lekker in, was echt heel goed. Iedereen ging uit z'n stekker.

Echt de beste show ooit, en iedereen die ik sprak dinsdag was het met me eens, zelfs mensen die al 20+ shows hadden gezien. Dit was echt iets bijzonders

Ha, en dat als mijn eerste U2- show. Wat een mazzel.
  5. Originally posted by Remy:Maandag was een supershow, maar dinsdag was fenomenaal.

net als vertigo amsterdam 2005/07/16 dit is voor mij de beste show ooit (maar dat is natuurlijk ook een beetje voor iedereen persoonlijk )
    ik vind alleen Elevation niks alleen bij the Elevation tour vond ik het geweldig ...
    had inderdaad graag bad gezien maar ik had zelf nog nooit The unforgettable fire live gehoord
    en Unknown caller is voor mij het beste nummer op NLOTH ....
    in a little while vind ik zowiezo geweldig live en mysterious way vond ik ook helemaal toppie
    until the end of the world is ook helemaal te gek ... maar dat heb ik al vaker live gezien ...

Ben blij voor iedereen die dinsdag (ook) is geweest en dat ze het allemaal geweldig vonden ...
    hoop gauw de tweede show te kunnen downloaden
  6. Smaken verschillen, ik was ook blij TUF live te hebben gehoord, had dat ook niet willen missen, daarom vond ik het niet erg die op de 2e avond te missen, al had die er wel tussen gemogen haha. De derde avond van Vertigo was ook speciaal, vanwege al de verassingen, toen was Amsterdam de rehearsal voor de DVD in Milaan en werden we verwend met Miss Sarajevo, Wild horses en 40 als eind, maar gisteravond wint wel, omdat het Bad was, mijn favoriet en omdat de versie ook super was, de moeder der U2 songs . Als Achtung Baby fan was het heerlijk de sequence One-UTEOTW te horen, daar ga je ook helemaal van uit je dak, Elevation als verrassing, goed gecamoufleerd door niet gebruikelijk te beginnen en er waren zoveel snippets dat ik de meeste volgens mij hebt gemist hehe, maar was meer het gevoel waarmee je het stadion verlaat. Waar ik maandag zat viel het zoveel tegen qua response van publiek, gisteren was het super, aan de zijkant met perfect zicht, scheelt wel dat niet mensen je aan kijken waarom je staat en meezingt haha. Ben nu een halve dag aan het werk en hoofd tolt nog, denk dat dat het gevoel moet zijn na een topconcert
  7. Originally posted by emiel:[..]

net als vertigo amsterdam 2005/07/16 dit is voor mij de beste show ooit (maar dat is natuurlijk ook een beetje voor iedereen persoonlijk )
    ik vind alleen Elevation niks alleen bij the Elevation tour vond ik het geweldig ...
    had inderdaad graag bad gezien maar ik had zelf nog nooit The unforgettable fire live gehoord
    en Unknown caller is voor mij het beste nummer op NLOTH ....
    in a little while vind ik zowiezo geweldig live en mysterious way vond ik ook helemaal toppie
    until the end of the world is ook helemaal te gek ... maar dat heb ik al vaker live gezien ...

Ben blij voor iedereen die dinsdag (ook) is geweest en dat ze het allemaal geweldig vonden ...
    hoop gauw de tweede show te kunnen downloaden

Die show was ik ook ja, maar dit vond ik echt nog ietsje beter. Elevation was erg goed hoor, er was geeneens een intro, gelijk bam op de drums en iedereen ging uit z'n plaat. Heerlijke crowd pleaser

Mysterious Ways was echt super de eerste avond, echt een hoogtepunt!!
  8. Heb de maandag en dinsdag meegemaakt. Maandag heerlijk genoten vanaf vak 116. TUF en UC waren geweldig.

Gisteren sloeg alles. Vanaf het veld fantastische uitvoeringen van Bad, UTEOTW, toch een beetje 40 (hebben de a4-tjes toch een beetje geholpen) en Elevation. Vond het bord Drowning man? ook leuk om te zien.

Maandag vlakbij een volgens ons 6-jarig mannetje gestaan die werkelijk uit zijn dak ging. Gaaf om te zien dat ook de "jeugd" kan genieten van 's werelds grootste band. Gisteren een jongen en meisje van onder de 16 op de schouders van papa gezien. Dat is ook genieten!!!

Heeft iemand kunnen horen wat hij zei over "Rotterdam, feyenoord stadium" ??? Kon het niet goed verstaan.

Dit wordt nog een weekje of tig nagenieten .
  9. was echt te gek !!!!

waren de 2 beste dagen van me leven !

eerst maandag kwamen we remy tegen
    (remy heb je trouwens die foto ? )

we stonden maandag net buiten de cirkel 2e rij van de catwalk echt super dichtbij
    (en dat voro em eerste concert )

heb maandag ok heel Magnificent gefilmt echt hele goede kwaliteit
    ga hem zo op youtube zetten.

de 2e avond zitplaatsen vak 110 wat een show !!!!
    elevation
    weer een paar nrs gefilmt komen ook op youtube

wat waren dat toffe dagen

10. De beste show in lange tijd en dan nog wel mijn 2e. Alle andere shows moeten nu wel tegen vallen waar ik heen ga

Heb Bad, Ultraviolet, TUF en Until The End of the World gehoord in 2 dagen, wie dat had gezegd 5 maanden terug had ik voor gek verklaard..het was geweldig en eigenlijk letterlijk ongelofelijk. Ik kan me niet goed voorstellen dat ik gisteravond in de inner circle de band heb zien optreden waar ik jaren fan van ben en waar ik altijd naar luister. Maar ze waren het toch echt..en hoe!
  11. Bad is altijd ECHT een hoogte punt kijk maar naar Arnhem 2001/07/31 ...
    toen Bono dat kleine meisje van 11 op het podium nam ...en als snippet norwegian wood
    speelde .
    Eerst nam hij haar op haar nek ...en ging later met haar rondjes om het hart rennen en zong
    She's wide awake ....She's Wide awake ....toen hij haar terug bij haar vader bracht bedacht hij zich (Bono ) pakte haar weer bij de hand en holde nog een rondje met haar ...haalde haar vader ook uit het publiek om ZIJN dochter weer op te halen ....heb later een stuk in een boek gelezen over de Elevation tour geschreven door dat meisje en haar vader zelf dat ze helemaal van de wereld waren
    toen dit gebeurd was ...net als coen die met bono en Edge heeft gesproken ..
  12. Vond het overigens niet erg dat TUF en UC werden overgeslagen. Had ze erg graag nog eens gehoord nu ik zo dichtbij was, want het zijn wel hoogtepunten. Maar voor een tweede nacht mogen ze omgooien wat ze willen.