1. Die mensen die shit commenten over u2 hebben waarschijnlijk zelf, helmaal geen muzieksmaak .. luisteren zeker juist naar commerciele muziek ofzo.. bahbah wat een sukkels.
  2. Originally posted by xOnexPridex:Die mensen die shit commenten over u2 hebben waarschijnlijk zelf, helmaal geen muzieksmaak .. luisteren zeker juist naar commerciele muziek ofzo.. bahbah wat een sukkels.

Nah, ze kennen alleen Bono's imago. U2 bashen is hype geworden.

3. kvond zoiezo die aflevering in south park met bono echt.. niet grappig ofzo :O......... als het dat moest zijn

4. Daar kan ik opzich wel om lachen maar aan Bono-bashers zelf heb ik wel de pest. Bono is gewoon een held. Punt (.)
  5. Ach grapje moet kunnen. Alleen van dat bashen wordt ik moe. Als je niet van u2 houdt -> mooi dan meer kans op een kaartje voor mij.

6. Da's die aflevering dat Bono de grootste drol allertijden is ofzo, toch?
    Matige aflevering inderdaad

Ach, ik vind U2 bashen op zich wel grappig, kan er wel een klein beetje om lachen.
    Mijn oom deed hetzelfde voordat hij meeging naar de Amsterdam ArenA maandag...hij was opvallend rustig na afloop

Dit artikel is trouwens waarschijnlijk geschreven door iemand die geen tickets kon krijgen
  7. Op marktplaats stond een advertentie over een proshot dvd van het concert van 20 juli
    de advertentie is inmiddels verwijdert, dezelfde adverteerder heeft nog wel een advertentie van een proshot dvd van Parijs erop staan, alhoewel ik eerder verwacht dat het om een "amateur" opname gaat..

Wie weet horen we hier nog iets van...
  8. Originally posted by harrykool:Op marktplaats stond een advertentie over een proshot dvd van het concert van 20 juli
    de advertentie is inmiddels verwijdert, dezelfde adverteerder heeft nog wel een advertentie van een proshot dvd van Parijs erop staan, alhoewel ik eerder verwacht dat het om een "amateur" opname gaat..

Wie weet horen we hier nog iets van...

hoop dat het waar is zou echt vet zijn pro shot

9. die aflevering van U2 in de simpsons is wel grappig

10. Die is epic idd... maar daar heeft U2 ook aan meegewerkt (alleen larry niet )