1. Zijn er ook winkels rond Den Haag waar ze nog CD-singles verkopen en de 7" vinyl?????

2. kzou de stad s inlopen als ik jou was ;-)
    anders kan je t altijd online bestellen bij free record shop, kroese, etc
  3. Ik heb even wat vraagjes:

Kan U2Fanclub.nl ook naar deze site? Voor iedereen toegankelijk.

Zouden de songs van de concerten ook in een programma kunnen worden gezet en gelijk geteld worden zodat je weet welke song je het meeste en minste hebt?
    Dan heb je ook een lijst met de songs.

In het engels heb je een forum over bootlegs van andere artiesten en de sites waar je concerten kan downloaden. Ik heb het helemaal doorgenomen. In het engels is het voor mij moeilijk te begrijpen en een heleboel links die het niet meer doen. Zou iemand een lijstje willen maken van sites voor Prince, Coldplay en Joe Jackson. Ik kan nog steeds niets vinden.
    Bij voorbaat dank. Ik ben zeer geïnterreseerd in deze sites als ze bestaan.

4. Ik ben bij Free record geweest maar daar verkopen ze geen cd-singles meer. Hetzelfde geldt voor van Leest en V&D.

Ik bestel ze de laatste tijd altijd via E-Bay.

5. FRS verkopen ze nog wel dacht ik... iig online nog wel. Probeer anders Media Markt of een lokale platenboer
  6. Originally posted by u2btalu2:Ik ben bij Free record geweest maar daar verkopen ze geen cd-singles meer. Hetzelfde geldt voor van Leest en V&D.

Ik bestel ze de laatste tijd altijd via E-Bay.

Het zal wel weer E-Bay worden maar toch bedankt voor het advies
  7. Kocht destijds de single van Magnificent bij Van Leest in Dordrecht. Die stonden pal naast de kassa in zo'n rekje dus wel goed kijken voor het geval dat!
  8. Originally posted by MWSAH:Kocht destijds de single van Magnificent bij Van Leest in Dordrecht. Die stonden pal naast de kassa in zo'n rekje dus wel goed kijken voor het geval dat!

ik was vandaag bij Velvet Music in Ede. Kwam winkel binnen en vroeg of ze ook singles verkochten. Antwoord: 'De enige singles die ik verkoop zijn die van U2'
  9. Originally posted by dieder:[..]

ik was vandaag bij Velvet Music in Ede. Kwam winkel binnen en vroeg of ze ook singles verkochten. Antwoord: 'De enige singles die ik verkoop zijn die van U2'

Hier, dat zijn nog eens winkels..!
  10. Originally posted by dieder:[..]

Da's tenminste kwaliteit! Adres graag...

11. Heeft iemand al iets gehoord van een uitgave van U23D?
  12. Hallo allemaal ik laat maar weer eens wat van me horen.
    Helaas moeten we morgen al beslissen of we als nederlanders naar Frankfurt, Hannover of Parijs gaan(is allemaal rond de 450km voor mij) Voor mij word het denk ik Frankfurt en dan zou evt. Brussel er later nog bij kunnen komen. Wat zijn jullie gedachten erover?