1. Heb het gehoord, maar had geen zin om te kijken aangezien ik het album aan het luisteren was. Ga het vannacht nog wel even doorkijken.
  2. Originally posted by ad87:net bij De Wereld Draait Door was het nieuws over het uitlekken!!!
    giel en ferry corsten mathijs en hugo borst hadden het erover en giel liet nog wat horen!!

was leuk om te zien!

uitzendinggemist.nl weet niet of het er al opstaat?!
    komt aan het eind van de uitzending!

Ons mam had het er over. Ze zei: 'Mark, weet je dat het nieuwe U2-album volgende week uitkomt?'
    Ik vroeg haar bijna of de paus katholiek was hahaha
    En toen zei ons pap: 'Er zijn schijnbaar al illegale downloads'
    En toen zei ik dat ik zou wachten to volgende week...
  3. Originally posted by markp91:[..]

Ons mam had het er over. Ze zei: 'Mark, weet je dat het nieuwe U2-album volgende week uitkomt?'
    Ik vroeg haar bijna of de paus katholiek was hahaha
    En toen zei ons pap: 'Er zijn schijnbaar al illegale downloads'
    En toen zei ik dat ik zou wachten to volgende week...

hahaha hilarisch!!
    ze weten toch dat je alles van ze wee?

maar ik hoorde van Ferry corsten u2 zijn vaforiet band is! altijd leuk om te weten van een bekende nederlander! ze hadden het over de remix die hij had gemaakt had voor ze van new years day!
  4. Was wel leuk om te zien. Die Giel Beelen deed alleen zo raar: dat je het "echt niet vanavond al op het net kan vinden". Onderschat de grootte van het internet een beetje "Daar heb je connecties voor nodig zoals ik". Beetje arrogant die gast. Hij wist verder wel aardig wat van de band af, meer dan ik had verwacht, maar toch generaliseerde hij het album wel een beetje: het was allemaal "ouderwets lekker" en hetzelfde. Er had wel wat meer aandacht uit mogen gaan naar de diversiteit van het album: Fez - Being Born en White as Snow verschillen bijvoorbeeld heel erg van andere nummers. En Van Nieuwkerk deed alsof die lek iets crimineels was ofzo... eigen schuld van Universal Australia, als de platenmaatschappij het verkloot, kan je moeilijk anderen de schuld geven. Volgende keer je bronnen wat beter doorkijken, Mathijs.
    Ondanks deze wat zeurderige opmerkingen, is het leuk om zoiets ook op de NL televisie te zien.

5. Op 3FM elk uur een track van het nieuwe album, ze begonnen met Magnificent net.

6. Ja, dat zou je denken, maar schijnbaar toch niet...
    Ik zei al van: 'Ja, ik ben een lid van een site waarop al dat nieuws gelijk terecht komt, dus ik ben aardig op de hoogte.'
    Maar dat schijnen ze niet te begrijpen lol

7. Ja, bina elke zender (althans in Ierland) speelt ze ook. Promo-dag voor U2.
  8. Hee hollanders en de rest ook.

U2 heeft ook een fanclub in Nederland en hoe!
    Ga eens kijken op www.u2fanclub.nl

Helemaal nieuw en prachtig.

Sorry Remy.....
  9. Ik ben al enkele jaren lid, die website is nooit echt wat geweest. De site ziet er nu iig beter uit, maar hoop dat ze wat beter worden als fanclub, ook wat meer organiseren en misschien tickets voor de tour En misschien wat meer up to date zijn.
  10. ben al lid van u2.com en dat vind ik al genoeg. lid zijn van die fanclub kan alleen handig zijn in tijden van een tour, voor een matig blaadje om de zoveel tijd hoef ik het niet te doen.
  11. Via StuBru kan je ook tickets winnen voor de showcase in Londen....

Inschrijven op de site van StuBru en dinsdagavond gewoon naar de tips luisteren

Als je het 7-letterwoord raad moet je het inzenden en dan wordt er een winnaar getrokken

(ik gok al op HORIZON :p )

Ik zeg het jullie maar, als ik zelf nie win gun ik het jullie het meest
  12. Bij 3FM (NL) kan je dat ook winnen, heb me al opgegeven en als ze me vanaf vandaag tot dinsdag bellen in de ochtend moet ik opnemen met 'ME TOO', dan ga ik door naar de finale ofzo