1. Originally posted by Remy:[..]

Uitverkocht is het nooit helemaal, ze laten altijd nog honderden zoniet duizenden kaartjes over om later opnieuw in de verkoop te doen om scalpers tegen te gaan. Je hebt nog een jaar, genoeg mensen die straks ook zeggen dat ze niet kunnen die data en al een kaartje hebben

Ik heb mijn beslissing in ieder geval gemaakt wat betreft Brussel, ik ga niet Teveel negatieve verhalen over concerten in België.

Qua geluid of qua sfeer?

2. Sfeer, en eigenlijk niet alleen van U2, maar ook andere artiesten. Totaal geen beleving en dergelijke, beetje jammer.
  3. Kheb weinig keus dus Brussel gaat in de tas dinsdag
  4. hoooooi medelanders ....
    ik ga voor parijs samen met een vriend ...gaan we dat mooi effe fixxen
    lig nu in het ziekenhuis vanwege nierstenen
    had het graag zelf willen regelen maar hij doet alles nu voor me ...
    Kijk das pas een vriend
    heb hem ooit een fan gemaakt door hem een cd van U2 te laten rippen voor een ander enzo
    is ie fan geworden ..is ook mee naar Amsterdam geweest de twintigste juli
    vond ie helemaal geweldig !!!!
    dus we gaan weer ,,,wou eerst naar hannover
    maar dan ben ik nog op vakantie volgend jaar ....
  5. Sfeer, en eigenlijk niet alleen van U2, maar ook andere artiesten. Totaal geen beleving en dergelijke, beetje jammer.

Zo slecht is Belgie ook weer niet. Ben er in 2005 geweest en de mensen stonden te dansen en springen op de tribunes. En met een beetje geluk zitten er 70% Nederlanders Ik ga woensdag toch maar voor 4 veldkaarten.
  6. Als er iemand gaat voor de Parijs pre-sale en maar 2 veldkaarten koopt ipv 4, koop er dan alsjeblieft 2 extra en neem contact met me op. Dankje alvast!
  7. allemachtig remy heb je geld over?

8. Parijs is niet zo duur, daar rijd je zo met de auto heen.
    Maar het is niet voor mezelf in eerste instantie

Mijn doel is nog steeds drie shows; Wenen, Sint Petersburg/Moskou en ik hoop Istanboel als derde, of een andere beetje exotische stad
  9. Nederland wordt nog aangedaan door U2 hoor!! Save your money!
  10. Ik zit te wachten tot het 10.00 uur is......... maar het schiet me net te binnen dat het wel 11.00 uur zal zijn (uur tijdsverschil met UK) Of toch niet?

11. ik hoop het maar heb er een zwaar hoofd in

maar blijven geloven in een wonder