1. Sfeer, en eigenlijk niet alleen van U2, maar ook andere artiesten. Totaal geen beleving en dergelijke, beetje jammer.

Zo slecht is Belgie ook weer niet. Ben er in 2005 geweest en de mensen stonden te dansen en springen op de tribunes. En met een beetje geluk zitten er 70% Nederlanders Ik ga woensdag toch maar voor 4 veldkaarten.
  2. Als er iemand gaat voor de Parijs pre-sale en maar 2 veldkaarten koopt ipv 4, koop er dan alsjeblieft 2 extra en neem contact met me op. Dankje alvast!
  3. allemachtig remy heb je geld over?

4. Parijs is niet zo duur, daar rijd je zo met de auto heen.
    Maar het is niet voor mezelf in eerste instantie

Mijn doel is nog steeds drie shows; Wenen, Sint Petersburg/Moskou en ik hoop Istanboel als derde, of een andere beetje exotische stad
  5. Nederland wordt nog aangedaan door U2 hoor!! Save your money!
  6. Ik zit te wachten tot het 10.00 uur is......... maar het schiet me net te binnen dat het wel 11.00 uur zal zijn (uur tijdsverschil met UK) Of toch niet?

7. ik hoop het maar heb er een zwaar hoofd in

maar blijven geloven in een wonder
  8. Kaartjes zijn binnen.... denk ik.
  9. Toch 10:00 uur dus.......

4 x GA Brussel in the pocket!

Het was nog even zweten, want ik bleek al een ID te hebben, dus werd weer van de site gegooid met een bestaand email-adres. Beetje ingewikkeld wel, maar denk dat het nu gelukt is.

Brussel we komen er aan !!!

(is er nog iemand blij voor mij?..... )
  10. gaat kaartverkoop voor Brussel ook via Eventim of een Belgische variant daarop? Moet je daar ook eerst inschrijven?

11. Volgens mij gaat dit via Goformusic