1. Ja, bina elke zender (althans in Ierland) speelt ze ook. Promo-dag voor U2.
  2. Hee hollanders en de rest ook.

U2 heeft ook een fanclub in Nederland en hoe!
    Ga eens kijken op www.u2fanclub.nl

Helemaal nieuw en prachtig.

Sorry Remy.....
  3. Ik ben al enkele jaren lid, die website is nooit echt wat geweest. De site ziet er nu iig beter uit, maar hoop dat ze wat beter worden als fanclub, ook wat meer organiseren en misschien tickets voor de tour En misschien wat meer up to date zijn.
  4. ben al lid van u2.com en dat vind ik al genoeg. lid zijn van die fanclub kan alleen handig zijn in tijden van een tour, voor een matig blaadje om de zoveel tijd hoef ik het niet te doen.
  5. Via StuBru kan je ook tickets winnen voor de showcase in Londen....

Inschrijven op de site van StuBru en dinsdagavond gewoon naar de tips luisteren

Als je het 7-letterwoord raad moet je het inzenden en dan wordt er een winnaar getrokken

(ik gok al op HORIZON :p )

Ik zeg het jullie maar, als ik zelf nie win gun ik het jullie het meest
  6. Bij 3FM (NL) kan je dat ook winnen, heb me al opgegeven en als ze me vanaf vandaag tot dinsdag bellen in de ochtend moet ik opnemen met 'ME TOO', dan ga ik door naar de finale ofzo
  7. Originally posted by Remy:Bij 3FM (NL) kan je dat ook winnen, heb me al opgegeven en als ze me vanaf vandaag tot dinsdag bellen in de ochtend moet ik opnemen met 'ME TOO', dan ga ik door naar de finale ofzo

Ja klopt en dan win je sowieso het album.
  8. Dat van die zoons wist ik ook niet
    Waarom komen ze niet in Nederland promoten... De Wereld Draait Door