1. Originally posted by petterson:Geen UK optredens tot dusver in 2010, wel Glastonbury net als Bruce Springsteen vorig jaar.
    Geen NL optredens tot dusver in 2010, wel Pinkpop net als Bruce vorig jaar???

Ik denk niet dat Jan dat kan betalen. Dit jaar was Bruce al een hele hap in het budget.
  2. Originally posted by petterson:Geen UK optredens tot dusver in 2010, wel Glastonbury net als Bruce Springsteen vorig jaar.
    Geen NL optredens tot dusver in 2010, wel Pinkpop net als Bruce vorig jaar???

Dan ben ik er zeker bij!

3. klopt en de kaartverkoop is ook alweer van 't weekend....ik krijg ook nooit tijd om te sparen haha! Zit erover te denken daarheen te gaan. Toch is Pinkpop ook nog een mogelijkheid, als ze dan toch in West-Europa bivakkeren...
  4. Vandaag vanaf 20:30 uur op nederland 3:
    25 Jaar Rock 'n Roll Hall Of Fame met o.a. BEP, Mick Jagger en U2 (de laatste twee ook samen op het podium). Programma duurt tot 0:45 uur.
  5. Heeft iemand het concert van de Rock 'n Roll Hall Of Fame opgenomen van gisteren ?

6. Wilde net t zelfde posten. Keek net op uitzendinggemist maar daar staat ie helaas niet. Anyone?
  7. Er zijn torrents van eerdere opnames (zelfde setlist). Kwaliteit is ok, maar ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb.

Probeer de gebruikelijke sites Dime, U2Torrents, Traders den en de meer allround isohunt/etc.
  8. is er geen kans dat je hem via U2start kan downloaden met raphidshare links ?

9. Misschien Dan ga ik wel eerst op zoek naar een betere versie. Heb het ook best druk met studeren de laatste tijd, maar ik zal kijken vanavond

10. Ik heb 't opgenomen, maar wel op old fashioned VHS