1. klopt en de kaartverkoop is ook alweer van 't weekend....ik krijg ook nooit tijd om te sparen haha! Zit erover te denken daarheen te gaan. Toch is Pinkpop ook nog een mogelijkheid, als ze dan toch in West-Europa bivakkeren...
  2. Vandaag vanaf 20:30 uur op nederland 3:
    25 Jaar Rock 'n Roll Hall Of Fame met o.a. BEP, Mick Jagger en U2 (de laatste twee ook samen op het podium). Programma duurt tot 0:45 uur.
  3. Heeft iemand het concert van de Rock 'n Roll Hall Of Fame opgenomen van gisteren ?

4. Wilde net t zelfde posten. Keek net op uitzendinggemist maar daar staat ie helaas niet. Anyone?
  5. Er zijn torrents van eerdere opnames (zelfde setlist). Kwaliteit is ok, maar ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb.

Probeer de gebruikelijke sites Dime, U2Torrents, Traders den en de meer allround isohunt/etc.
  6. is er geen kans dat je hem via U2start kan downloaden met raphidshare links ?

7. Misschien Dan ga ik wel eerst op zoek naar een betere versie. Heb het ook best druk met studeren de laatste tijd, maar ik zal kijken vanavond

8. Ik heb 't opgenomen, maar wel op old fashioned VHS

9. Ik ben nu een 8.8GB hoge kwaliteit versie aan het downloaden. Ik zal U2 er uitknippen en uploaden, wanneer ik wat tijd heb .
  10. Originally posted by Risto:[..]

Ik ben nu een 8.8GB hoge kwaliteit versie aan het downloaden. Ik zal U2 er uitknippen en uploaden, wanneer ik wat tijd heb .

super !

Bedankt alvast
  11. Originally posted by Risto:[..]

Ik ben nu een 8.8GB hoge kwaliteit versie aan het downloaden. Ik zal U2 er uitknippen en uploaden, wanneer ik wat tijd heb .

Helemaal gooed! En hoe leuk de andereartiesten ook zijn om te bekijken, U2 is pas aan de beurt als het programma dik 2 uur aan de gang is.
    BTW: Het optreden met Patti Smith en vooral Mick Jagger is erg goed. Mooi om te zien hoe goed Stuck In A Moment by de Stones zou hebben gepast.
  12. Originally posted by Rob1965:[..]

Helemaal gooed! En hoe leuk de andereartiesten ook zijn om te bekijken, U2 is pas aan de beurt als het programma dik 2 uur aan de gang is.
    BTW: Het optreden met Patti Smith en vooral Mick Jagger is erg goed. Mooi om te zien hoe goed Stuck In A Moment by de Stones zou hebben gepast.

Misschien upload ik een complete versie in mindere kwaliteit (kleiner)

EDIT:

Hier haal ik hem vandaan
    http://peb.pl/teledyski-koncerty/706027-multi-25th-anniversary-rock-roll-hall.html