1. Las het net in de Veronica-gids: coverband U2two gaat binnenkort optreden in de Melkweg.
    Dit zal plaatsvinden exact dertig jaar nadat U2 daar een optreden gaf. De show van de coverband zal zich focussen op het Slane concert, de Vertigo-tour en ook enkele nummers van het laatste album.
    't Is jammer dat ik zojuist pas las dat ze afgelopen vrijdag nog in Nijmegen (Doornroosje) waren..... Da's bij mij om de hoek onderhand. En ik ben nu toch wel neiuwsgierig naar een optreden van hun.
  2. Ik ben benieuwd, hoop dat er een bootleg van op duikt

In ander nieuws, het is sommigen van jullie misschien al opgevallen, maar we zijn begonnen met het vertalen van show sectie! Remy en ik zelf hebben al aardig wat vertaald naar het Nederlands

Nu weet ik van mij zelf dat ik geen held ben in taal, dus mocht je gekke dingen zien: laat weten!
  3. Ziet er prima uit! Goed werk!!
  4. Bedankt

Voor ons niet zo interessant, maar de andere talen zullen ook langzaam beschikbaar komen
  5. The Edge krijgt zn eigen lelie

6. ^^ schoolkrant
  7. goedenavond met elkaar
    verontscholdiging voor mijn slecht Nederlands, ik spreke niet goed jullie spraak. alleen ik oefene

binnenkort is het koninginnendag, een jaar achter het somber ongeluk bij het parade. Zullen het parade anders feesten dieze jaar of zullen alle dingen aflopen als laatste jaar, met het koniklijke familie als deelnemer op het parade?

het is de belangrijkste dag in Nederlands, correct? ik hope het word een beautiful day

(and I'll stop now, whatever I'm writing is a poor attempt LOL )
  8. Originally posted by MacStripey:goedenavond met elkaar
    verontscholdiging voor mijn slecht Nederlands, ik spreke niet goed jullie spraak. alleen ik oefene

binnenkort is het koninginnendag, een jaar achter het somber ongeluk bij het parade. Zullen het parade anders feesten dieze jaar of zullen alle dingen aflopen als laatste jaar, met het koniklijke familie als deelnemer op het parade?

het is de belangrijkste dag in Nederlands, correct? ik hope het word een beautiful day

Hey, goed gedaan hoor, wat kleine foutjes, maar ik begrijp je
    Ik kan wel niet op je vraag antwoorden, maar wou je even zeggen dat je het niet slecht deed

ENGLISH (to be sure)
    Hey, well done, some little mistakes but i understand you
    I can't answer your question though... But i just wanted to say you didn't bad
  9. Originally posted by MacStripey:goedenavond met elkaar

We will have Queensday just as it always was. THey'll visit some village in the province Zeeland. Some tighter security though.

Good attempt on the Dutch really. You can write better Dutch than I can write German.
  10. Haha, Twente kampioen!
    Alles beter dan Ajax