1. Originally posted by sing_a_new_song:Net geluisterd naar Studio Brussels top 10 van U2 nummers: ‘One’ stond op de eerste plaats, mooimooi ,hoewel ik vind dat er wel nog betere zijn , maar toch de moeite.
    De rest waren uiteraard ook allemaal singles.

Heb ik gemist
  2. oei spijtig
    der ware den hele dag liekes van U2 en weetjes enzo, wat ik allemaal gemist heb door die fijne school, en dan uiteindelijk top 10 die ik wel heb opgenomen
  3. Gewoon de quotes onderaan de pagina in de gaten houden voor leuke weetjes! Elk pagina bezoek weer een andere quote
  4. haha, had ik nog ni gezien. Handig!
  5. Op de site van StuBru staat de top 10 (geen slechte keuze) en wat audio-stukjes over Bono zn leven dus dat zal alles wel zijn zeker...?
    Maar als je echt hebt opgenomen... Graag
  6. Euhm, wel een klein probleempje
    Ik heb dat opgenomen op mini-disc (zoiets voorhistorisch en totaal onbekend) en heb geen flauw idee hoe ik da moet omzetten naar cd of mp3 (iemand wel?). Als je een mini-disc speler hebt is er natuurlijk geen probleem
  7. Originally posted by sing_a_new_song:Euhm, wel een klein probleempje
    Ik heb dat opgenomen op mini-disc (zoiets voorhistorisch en totaal onbekend) en heb geen flauw idee hoe ik da moet omzetten naar cd of mp3 (iemand wel?). Als je een mini-disc speler hebt is er natuurlijk geen probleem

Euh.... Nope :s
    Maarja als het hetzelfde is vanop de StuBru-site is het nog niet zo'n ramp he

8. tja, het zijn gewoon dezelfde nummers maar dan me gepraat en veel reclame tussen , veel mis je dus eigenlijk niet
  9. Voor de voetballiefhebbers:

Heb via Calve Sauzen 2 tickets gewonnen voor Nederland - Ghana op 1 juni in De Kuip. Dus ren allemaal naar de supermarkt en probeer de codes die bij de flesjes zitten op Calve.nl (En nee, ik werk er niet, ik verspreid alleen het goede nieuws )

Daarnaast, als je 2 maanden gratis Sport 1 wil, kan je je aanmelden bij de Bol.com WK-polonaise. Iedere deelnemer krijgt gratis 2 maanden Sport 1. Niet verkeerd met het WK.
  10. Cool! Gefeliciteerd!