1. Meeste mensen in NL (en andere landen) zijn laagopgeleid. Niet dat daar wat mis mee is, maar je kunt het daar niet op afschuiven. Ook doet PVV het heel goed bij HBO en WO studenten.

Heb zelf CDA gestemd. PvdA is me te links, niets mis mee op papier, maar vind het in de praktijk niet werken. Wordt zoveel misbruik gemaakt dat het niet meer vol te houden is. Ook vind ik Cohen geen geschikte leider. Ook leek de hele PvdA campagne gebaseerd op Cohen ipv het programma.

Kan mij ook niet voorstellen dat een kabinet met PVV lang kan bestaan. Ik hoop op een VVD / PvdA / CDA kabinet.
  2. Originally posted by Risto:
    Kan mij ook niet voorstellen dat een kabinet met PVV lang kan bestaan. Ik hoop op een VVD / PvdA / CDA kabinet.

Daar hoop ik dan ook nog steeds op, maar ik denk dat dat niet gaat lukken. De PVV wil absoluut niet regeren met de PvdA en VVD heeft ook iets in die richting laten doorschemeren.

Ik denk dat de hele discussie over de hypotheekrente-aftrek veel mensen op de VVD en PVV heeft doen stemmen.
    En dat de PVV geen steun aan Griekenland wil geven, is ook zoiets idioots: het is wel een EU-land en als het daar slecht gaat, heeft dat effect op de Euro, en dat gaan we uiteindelijk ook voelen als deze onder druk komt te staan.

Maar goed, laat ik me maar niet teveel irriteren over dit onderwerp: ik moet me maar eens concentreren op de WK-voetbalpoule. De eerste wedstrijd had ik i.i.g. al goed voorspeld...
  3. Irriteren moet je sowieso niet, want je kunt er toch niets aan doen

Griekenland moest inderdaad geholpen worden. Maar ze hebben ons al veel vaker bedonderd en wat mij betreft moeten we de hulp daarnaartoe op den duur afschaffen. Uit de euro kicken is wel lastig.
  4. Vanmiddag naar Zuid Korea - Griekenland zitten kijken; het voetbalspel van de grieken is net zo belabberd als hun economie
  5. Ze zullen het in Griekenland dan wel als nette 3-0 overwinning brengen
  6. In België (nu ja, Vlaanderen) werd het zoals verwacht een duidelijke overwinning voor de NV-A...
    Ben eens benieuwd nu

7. niet echt in verdiept. wat is de nva voor partij?
  8. nog 14 uur...voor de aftrap

9. Nieuwe Vlaamse Alliantie.
    Is dus Pro-Vlaanderen en wil een grondige herstructurering van België (allerlei federale bevoegdheden opsplitsen naar ofwel Vlaanderen en Wallonie ofwel naar Europa) zodat op korte termijn Vlaanderen autonomer en sterker wordt binnen België en op lange termijn Vlaanderen zelfs onafhankelijk ZOU gaan worden.
    Nu ja, dat is het plan, maar daar zijn we nog bijlange niet, daar Wallonië hier natuurlijk sterk op tegen is.
    Maar goed, we zullen het wel ondervinden zeker...

Trouwens : succes tegen Denemarken straks !
  10. Originally posted by BelgianBono:[..]

Nieuwe Vlaamse Alliantie.
    Is dus Pro-Vlaanderen en wil een grondige herstructurering van België (allerlei federale bevoegdheden opsplitsen naar ofwel Vlaanderen en Wallonie ofwel naar Europa) zodat op korte termijn Vlaanderen autonomer en sterker wordt binnen België en op lange termijn Vlaanderen zelfs onafhankelijk ZOU gaan worden.
    Nu ja, dat is het plan, maar daar zijn we nog bijlange niet, daar Wallonië hier natuurlijk sterk op tegen is.

Trouwens : succes tegen Denemarken straks !

Dank u, en we winnen wel, maar ik zit op school
    We mogen ook tijdens de lessen geen voetbal kijken!
  11. Originally posted by BelgianBono:[..]

Nieuwe Vlaamse Alliantie.

Als Vlaanderen nu eens aansluit bij Nederland en Wallonie bij Frankrijk, dan hoeven wij straks niet meer door Belgie als we naar Frankrijk op vakantie gaan, handig toch?

Geintjuuuh....