1. Doet U2 de muziek voor Pixars Brave?
    The Pixar Blog pakt uit met een spraakmakend bericht en vertelt dat Bono werkt aan de muziek voor Brave. Pixar zou volgens de website een beroep doen op de wereldbekende frontman van de Ierse rockgroep U2… Op dit moment is het nieuws echter niet meer dan een gerucht, gebaseerd op een anonieme bron, enkele Twitterberichten van mensen die voor de animatiestudio werken en het bezoek dat Bono in het verleden bracht aan de studio in Emeryville.

Brave is Pixars eerste animatiefilm met een vrouwelijke hoofdrol. Het sprookjesachtige verhaal vol magische elementen draait om Merida, de dochter van een Schotse koning. Wanneer ze ervoor kiest om boogschutter te worden, brengt dat het hele koninkrijk in gevaar. Brave wordt in Amerika verwacht op 15 juni 2012.

Zelf geloof ik niet dat Pixar – in tegenstelling tot sommige andere studio’s – de bekendheid van de populaire rockgroep nodig heeft om een animatiefilm te verkopen. Maar goed, de tijd wijst vanzelf wel uit hoeveel waarheid in dit bericht schuilt.

Kijken jullie uit naar Brave met muziek van U2 of is de keuze voor Bono een no-no?
    Rocknieuws.nl

2. Vanavond op nederland 3;
    Eerst een uur van de Rose Bowl show, dan de docu Squaring the Circle.
  3. Hallo allen,

Zeg, zijn er mensen op dit forum die ook naar het U2 concert in Hannover gaan?
    Helaas zal ik in mijn eentje moeten gaan en ik zou het mooi vinden als ik een groep nederlanders kon vinden om evt. mee te reizen.

Overigens zal ik s'avonds achterin het veld gaan staan, ik wil namelijk graag de 360tour nog een keertje van afstand zien, tot nu toe heb ik altijd vrij dichtbij gestaan.

Hopelijk zijn er nog meer mensen die gaan!

Aad
  4. En wellicht mensen die naar Wenen gaan?

Ik ga in m'n uppie, en heb een kaartje over tegen kostprijs.

5. lijkt me erg gaaf, moet ik alleen kijken hoe ik dat met vervoer ga regelen...

6. Gewoon, je boekt een retourticket Wenen

7. ja, maar ik bedoel uiteraard de kosten ivm pecunia wordt lastig.
  8. Ha nor schnäu wöue säge, dasi as ned ganz verstande han was im topic gstande esch---

ergend öppis vo wäge nederlanders en belgen, aber vo schwizerdütsch esch nüt gstande...

mer send alli "frömdi emene frömde land""

Salli
    D sonne schiint för dech ond
    för alli
  9. Originally posted by Edgeways:Ha nor schnäu wöue säge, dasi as ned ganz verstande han was im topic gstande esch---

ergend öppis vo wäge nederlanders en belgen, aber vo schwizerdütsch esch nüt gstande...

mer send alli "frömdi emene frömde land""

Salli
    D sonne schiint för dech ond
    för alli

Kan Cancellera dat even vertalen aub ?
  10. Vraagje, Bij welk treinstation moet ik zijn om bij Koning Boudewijnstadion uit te komen?
    Thanx!!
  11. dat hangt er vanaf waar je woont, ik zou zeggen neem het dichtsbijzijnde station bij je huis