1. Normaal zijn er die dagen speciale U2 trein/metro tickets te voorzien en dan kom je vlakbij het stadion uit...
    Ik weet wel niet of dat ook mogelijk is vanuit Nederland.

Anders denk ik best naar Brussel Zuid en dan aan de Metrohalte "Zuidstation" de metro nemen en afstappen aan "Heizel"
  2. Iemand tips voor hostel in Brussel? Heb toch enorm veel zin om ook voor 2e avond een kaartje te kopen...

3. Ik zie inderdaad nu pas dat er weer allerlei kaartjes te koop zijn, is toch ineens wel een beetje aantrekkelijk om nog even een cheap zitplaatsje te kopen en er heen te karren, eens kijken wat de lady er van zegt
  4. Originally posted by Remy:[..]

Ik zie inderdaad nu pas dat er weer allerlei kaartjes te koop zijn, is toch ineens wel een beetje aantrekkelijk om nog even een cheap zitplaatsje te kopen en er heen te karren, eens kijken wat de lady er van zegt

Gewoon doen!
  5. Originally posted by BelgianBono:[..]

Normaal zijn er die dagen speciale U2 trein/metro tickets te voorzien en dan kom je vlakbij het stadion uit...
    Ik weet wel niet of dat ook mogelijk is vanuit Nederland.

Anders denk ik best naar Brussel Zuid en dan aan de Metrohalte "Zuidstation" de metro nemen en afstappen aan "Heizel"

Thanx!!
  6. ik zou willen dat ik die kaartjes nu eindelijk eens toegestuurd kreeg!
    belachelijke maatregelen...........
    hoe willen ze dat eigenlijk controleren bij de ingang? moet je je legitimeren of zo? wie zegt dat ik het kaartje niet van mijn buurman heb gekregen?
  7. Originally posted by u2joost:ik zou willen dat ik die kaartjes nu eindelijk eens toegestuurd kreeg!
    belachelijke maatregelen...........
    hoe willen ze dat eigenlijk controleren bij de ingang? moet je je legitimeren of zo? wie zegt dat ik het kaartje niet van mijn buurman heb gekregen?

ik hoorde dat je je moet legitimeren bij de ingang. maar dat zou ik echt heel raar vinden, gaat veel te lang duren.
  8. lijkt me onuitvoerbaar.......

Ik vind het (heizel-) stadion overigens ook helemaal geen prettig stadion. te veel hekken en te veel doodlopende stukken. Voelde me niet geheel op m'n gemak in 2005.
    U2 2x gaan zien in september vind ik echter geweldig, dus heb het er graag voor over!
  9. Dit jaar Parijs en 2x Brussel,
    Hoop dat ze wat meer variatie in hun playlist zullen brengen, zoals ze vorig jaar deden
  10. Originally posted by u2joost:lijkt me onuitvoerbaar.......

Ik vind het (heizel-) stadion overigens ook helemaal geen prettig stadion. te veel hekken en te veel doodlopende stukken. Voelde me niet geheel op m'n gemak in 2005.
    U2 2x gaan zien in september vind ik echter geweldig, dus heb het er graag voor over!

Het stadion en de maatregelen ginder zijn inderdaad een ramp...
    Maarja eens de show begint zal dat snel vergeten zijn
  11. Originally posted by Remy:[..]

Ik zie inderdaad nu pas dat er weer allerlei kaartjes te koop zijn, is toch ineens wel een beetje aantrekkelijk om nog even een cheap zitplaatsje te kopen en er heen te karren, eens kijken wat de lady er van zegt

Mijn lady heeft ja gezegd (om kaartjes te kopen) dat andere moet dus maar effe wachten.
    Wel vak H maar ja......................gaat om de muziek en trouwens ook de sfeer onder de vele U2 fans in Brussel, want die is fantastisch. Uit ervaring..... We waren toen op de fiets in de binnenstad en 's avonds na het concert terug naar de camping op de fiets. Kregen veel bekijks omdat we op de autoweg aan het fietsen waren. Maar ja U2 fans, ze zijn dan helemaal nog hyper van het concert. Nou tot 22 en 23 september.