1. Denk ook niet dat je die mag uitzenden op de radio

2. In ieder geval bedankt!
  3. Heeft iemand zijn kaarten voor Brussel al ontvangen? Ik heb een mail gekregen van GoForMusic dat de kaarten in augustus verstuurd zouden gaan worden. Nu is augustus nog niet helemaal afgelopen, maar ik ben benieuwd of iemand al iets heeft gekregen.
  4. Originally posted by Bizzie:Heeft iemand zijn kaarten voor Brussel al ontvangen? Ik heb een mail gekregen van GoForMusic dat de kaarten in augustus verstuurd zouden gaan worden. Nu is augustus nog niet helemaal afgelopen, maar ik ben benieuwd of iemand al iets heeft gekregen.

nee, ik ook nog niet helaas... maar ik ben dus gelukkig niet de enige, dat stelt me weer een beetje gerust...
  5. Ik ken mensen die hun Brussel tix in de afgelopen 3 dagen hebben ontvangen, en ik ken mensen die ze nog niet hebben ontvangen. Ikzelf ook nog niet.

Ze nemen blijkbaar ruim de tijd
  6. Originally posted by Bizzie:Heeft iemand zijn kaarten voor Brussel al ontvangen? Ik heb een mail gekregen van GoForMusic dat de kaarten in augustus verstuurd zouden gaan worden. Nu is augustus nog niet helemaal afgelopen, maar ik ben benieuwd of iemand al iets heeft gekregen.

Ik heb ze afgelopen dinsdag ontvangen. Raar dat dat niet van iedereen gelijk is.
  7. Originally posted by JRlovesU2:Ik ken mensen die hun Brussel tix in de afgelopen 3 dagen hebben ontvangen, en ik ken mensen die ze nog niet hebben ontvangen. Ikzelf ook nog niet.

Ze nemen blijkbaar ruim de tijd

heb van dag 1 iig al gekregen
  8. Ik kreeg die van mij dinsdag of woensdag reeds...
    Als ze er eind volgende week nog niet zijn zou ik toch eens bellen eigenlijk.
  9. Hey,
    heb misschien een wat stomme vraag, maar hoe laat raden jullie aan om bij het stadium te zijn? Ik zou zooooo graag vanvoor geraken, maar ik ben uiteraard niet alleen. Is het echt een grote gekte bij het wachten, of valt dat allemaal wel nog mee? Iemand ervaring? (Ja, ik ben een U2-concertmaagd :p)

PS: Woehoew, nog 25 keer slapen!!!!!!!!!!
  10. Originally posted by PaulaHewson:Hey,
    heb misschien een wat stomme vraag, maar hoe laat raden jullie aan om bij het stadium te zijn? Ik zou zooooo graag vanvoor geraken, maar ik ben uiteraard niet alleen. Is het echt een grote gekte bij het wachten, of valt dat allemaal wel nog mee? Iemand ervaring? (Ja, ik ben een U2-concertmaagd :p)

PS: Woehoew, nog 25 keer slapen!!!!!!!!!!

Als je er voor 3 uur bent dan sta je sowieso wel in de pit (dus in het gedeelte rondom de stage). Het is wel een gekte, maar niet overdreven
  11. Originally posted by BelgianBono:Weten jullie eigenlijk al exact waar jullie zitten ?
    Want ik dacht dat ik toen gwn een prijscategorie moest ingeven maar geen blok ofzo kan kiezen
    Kan mij vergissen natuurlijk

oja (:P) , 23 september - blok 4a, rij 29, stoel 8 of 9, waar ik eigenlijk wel blij mee ben (flauwe humor toch )

12. as it turns out zitten wij in Q4 ergens ook leuk.