Originally posted by petterson:Balen dit zeg. Giel is niet te vertrouwen dus. Sorry voor de valse hoop die ik jullie heb gegeven...![]()
![]()
![]()
Originally posted by Bizzie:Heeft iemand zijn kaarten voor Brussel al ontvangen? Ik heb een mail gekregen van GoForMusic dat de kaarten in augustus verstuurd zouden gaan worden. Nu is augustus nog niet helemaal afgelopen, maar ik ben benieuwd of iemand al iets heeft gekregen.
Originally posted by Bizzie:Heeft iemand zijn kaarten voor Brussel al ontvangen? Ik heb een mail gekregen van GoForMusic dat de kaarten in augustus verstuurd zouden gaan worden. Nu is augustus nog niet helemaal afgelopen, maar ik ben benieuwd of iemand al iets heeft gekregen.
Originally posted by JRlovesU2:Ik ken mensen die hun Brussel tix in de afgelopen 3 dagen hebben ontvangen, en ik ken mensen die ze nog niet hebben ontvangen. Ikzelf ook nog niet.
Ze nemen blijkbaar ruim de tijd![]()
Originally posted by PaulaHewson:Hey,
heb misschien een wat stomme vraag, maar hoe laat raden jullie aan om bij het stadium te zijn? Ik zou zooooo graag vanvoor geraken, maar ik ben uiteraard niet alleen. Is het echt een grote gekte bij het wachten, of valt dat allemaal wel nog mee? Iemand ervaring? (Ja, ik ben een U2-concertmaagd :p)
PS: Woehoew, nog 25 keer slapen!!!!!!!!!!![]()
Originally posted by BelgianBono:Weten jullie eigenlijk al exact waar jullie zitten ?
Want ik dacht dat ik toen gwn een prijscategorie moest ingeven maar geen blok ofzo kan kiezen![]()
Kan mij vergissen natuurlijk![]()
Originally posted by dieder:nee kon niet kiezen, maar je ziet waar je neergezet wordt![]()
23e zit ik dus Blok 4P Rij 9![]()