1. Volgens mij is er een super vette multicam van Brussel II in het vooruitzicht!!! Fransdeb gaat er een maken en aan de hoeveelheid materiaal en vooral de kwaliteit van alle opname te zien kan dit wel eens een SUPER multicam worden!!!
  2. Originally posted by Coen:Volgens mij is er een super vette multicam van Brussel II in het vooruitzicht!!! Fransdeb gaat er een maken en aan de hoeveelheid materiaal en vooral de kwaliteit van alle opname te zien kan dit wel eens een SUPER multicam worden!!!

dat zou echt fantastisch zijn, ben benieuwd!

3. Als ik mij niet vergis was het de eerste avond wel degelijk ongeveer 20 voor 9 hoor.
    De tweede dag inderdaad 20 na 9... Paraplu's open, paraplu's dicht, paraplu's open, paraplu's dicht en dan was het scherm nog stuk ook.
  4. Originally posted by BelgianBono:[..]

Als ik mij niet vergis was het de eerste avond wel degelijk ongeveer 20 voor 9 hoor.
    De tweede dag inderdaad 20 na 9... Paraplu's open, paraplu's dicht, paraplu's open, paraplu's dicht en dan was het scherm nog stuk ook.

je vergist je....
    (ook de eerste avond was het ruim kwart OVER 9)

5. Ok zou kunnen hoor
    Dan heb ik de eerste avond de laatste keer om 20 voor 9 op mn horloge gekeken
  6. Eerste dag was inderdaad flink na negenen, de tweede dag was ik er helaas niet bij.
  7. Originally posted by bartajax:[..]

Zou zeer mooi zijn. Dan kunnen we er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat er ook nog een Europese tournee komt, en dan slaan ze Nederland niet over

uiteraard!
  8. Ik betwijfel het eigenlijk...
    Langs de ene kant zou volgende maand Wide Awake In Europe uitkomen, langs de andere kant volgend jaar Songs Of Ascent.
  9. Telegraaf artikel is gewoon 1:1 kopie van artikel uit Sun