1. Ok zou kunnen hoor
    Dan heb ik de eerste avond de laatste keer om 20 voor 9 op mn horloge gekeken
  2. Eerste dag was inderdaad flink na negenen, de tweede dag was ik er helaas niet bij.
  3. Originally posted by bartajax:[..]

Zou zeer mooi zijn. Dan kunnen we er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat er ook nog een Europese tournee komt, en dan slaan ze Nederland niet over

uiteraard!
  4. Ik betwijfel het eigenlijk...
    Langs de ene kant zou volgende maand Wide Awake In Europe uitkomen, langs de andere kant volgend jaar Songs Of Ascent.
  5. Telegraaf artikel is gewoon 1:1 kopie van artikel uit Sun
  6. Oooh hoop zo dat ze volgend jaar weer naar europa komen! Ga al naar Toronto, maar nog een keer nederland zou geweldig zijn! Zeker met een nieuw album
  7. Originally posted by BelgianBono:Ik betwijfel het eigenlijk...
    Langs de ene kant zou volgende maand Wide Awake In Europe uitkomen, langs de andere kant volgend jaar Songs Of Ascent.

Ik geloof dat van Wide Awake In Europe (nog) niet. Maar het zou natuurlijk wel kunnen dat er zoveel materiaal is dat nummers die we nu al kennen op WAIE komt en andere op SOA
  8. Ik was vanavond met wat vrienden in Den Bosch bij de boekpresentatie van Bert van de Kamp's boek "En zij noemden hem Bono". Hij had wat leuke anekdotes over hoe zijn interviews er sinds 1982 aan toegingen. Erg vermakelijk.

Ik heb het natuurlijk nog niet uit, maar kan het op basis van de korte stukjes die ik al gelezen heb van harte aanbevelen!

9. Zag het gister bij DWDD al voorbij komen, leek me wel interessant. Was alleen wel jammer dat dat gesprek vooral ging over dat Mathijs van Nieuwkerk U2 maar een over de top stadion band vond en dat zei die zelf he, hij las het deze keer eens niet voor vanaf de autocue