Aan het einde van het jaar wordt op Radio 2 weer de TOP 2000 uitgezonden. Ik vind de TOP 2000 altijd erg leuk om naar te luisteren, alhoewel de lijst ook behoorlijk voorspelbaar is en er ook genoeg flutplaten in staan. Gemiddeld genomen staan er ieder jaar ca 20 U2 nummers in de TOP 2000, waarmee U2 één van hoogst scorende bands zijn. Maar de afgelopen jaren begint in de top 50 het aantal U2 nummers af te nemen en ook uit de top 10 is ONE verdwenen. Dus daarom wil ik een oproep doen aan alle U2 Start leden: STEM OP ONE IN DE TOP 2000!!! http://stemmen.top2000.nl/#!/index.html?page=1&q=&view=list&startchar=u&order=sortnameartist
Originally posted by ferrari:Ik ga voor het origineel. Je mag 15 nummers kiezen. Ik heb 15 nummers van U2 ingevuld Idem.
Originally posted by ferrari:Ik ga voor het origineel. Je mag 15 nummers kiezen. Ik heb 15 nummers van U2 ingevuld
TOP, benieuwd of we One de top 10 kunnen krijgen. Is Springsteen fans vorig jaar gelukt met the River.
Ik heb ook gestemd, niet op One overigens. Wel op Streets, Bad en Horses. Voor de rest gewoon op nummers die ik echt goed vind. One vind ik oké, niet super.
Ik heb voor One gekozen omdat dit nummer de grootste kans maakt op de Top 10. Schijnt dat wanneer alle U2 stemmers allemaal op One gaan stemmen dat One op 1 staat. Nog 9,5 uur te gaan.