1. Ik ga zaterdag met 3 computers (en helaas 2 handen en 1 paar ogen) net zo lang proberen totdat ik er 8 heb. En een vriend gaat hetzelfde doen, alleen met 1 PC. En per keer kan je er zes bestellen...

LiveNation pre-sale valt volgens mij gewoon samen met de echte verkoop, of is de naam pre-sale hier voor Jan Lul? Mocht ik A'dam missen gaan we naar Gelsenkirchen trouwens. Mocht ik tickets overhouden (ik acht de kans klein) dan zal ik ze hier ook aanbieden.

2. Ja, en waarschijnlijk ook met weinig zicht op de band
    Maar ik doe alleen aan de voorverkoop van Livenation mee dus ik heb sowieso al een kleine kans om er te komen
  3. Originally posted by markp91:[..]

Ja, en waarschijnlijk ook met weinig zicht op de band
    Maar ik doe alleen aan de voorverkoop van Livenation mee dus ik heb sowieso al een kleine kans om er te komen

Vertrouwen hebben! Ik doe ook alleen mee met LiveNation..maar, hoeveel kans op succes heb je bij U2.com? Is dat bijna gegarandeerd?
  4. Originally posted by MWSAH:[..]

Vertrouwen hebben! Ik doe ook alleen mee met LiveNation..maar, hoeveel kans op succes heb je bij U2.com? Is dat bijna gegarandeerd?

Lijkt me toch dat ik een redelijke kans heb op kaartjens. Is toch een van de redenen om lid te worden van die club. Zal zaterdag ook proberen om kaarten te gaan kopen. Is het alleen op internet of ook bij postkantoren?
  5. Originally posted by dieder:[..]

Lijkt me toch dat ik een redelijke kans heb op kaartjens. Is toch een van de redenen om lid te worden van die club. Zal zaterdag ook proberen om kaarten te gaan kopen. Is het alleen op internet of ook bij postkantoren?

Alleen internet, volgens mij.
  6. Originally posted by MWSAH:[..]

In een ander topic had iemand het over 10% (als voorbeels) van de kaarten die worden vrijgegeven door U2 zelf...
    We zullen zien
    Het zal helemaal moeilijk worden als je er 8 wil
  7. Originally posted by markp91:[..]

In een ander topic had iemand het over 10% (als voorbeels) van de kaarten die worden vrijgegeven door U2 zelf...
    We zullen zien

10% lijkt me wel redelijk. Zal woensdag wsl moeten spijbelen. Maarja lekker boeiend.
  8. Originally posted by markp91:[..]

We zullen zien

Kortom....voor 8 kaarten is LiveNation misschien wel de beste gok..

9. Idd..voor U2 gaat alles opzij..nouja, bijna alles

10. Ach ja, die paar uur nakomen zijn het waard, toch?

11. Nah ik ben 18 dus ik mag zelf absentiebriefjes schrijven. Erg handig als je eerste uur geen zin hebt hehe. Zet er wel doodleuk bij: 'kaartverkoop U2'.