1. Originally posted by mofothethird:Expeditie : JAZEKER!

Als Zeeuwse was ik natuurlijk een beetje biassed. En als (officieel gezien) veehoudster, wist ik natuurlijk dat je als boer uit het juiste hout bent gesneden om alle opdrachten van robinson te fixen!. Wat een heerlijk seizoen expeditie Robinson. Lang geleden dat ik zo heb genoten.
    Ja was zo spannend, en zo grappig Yay yay en Bertie op dat eiland. Ze heeft het echt zo goed gedaan !
  2. Heeft toevallig iemand de show van Kensington opgenomen van afgelopen dinsdag? Heb hem helaas gemist en wil hem nog graag zien. In de ziggodome waren ze echt goed! Heeft iemand het gezien?
  3. Dat is die van vorig jaar helaas maar toch bedankt!
  4. Heeft iemand anders Radio Veronica op staan?!
    Want volgens mij hoor ik dus echt net dat er later deze maand U2 tickets te winnen zijn...
  5. dan zullen ze ook 9 januarie de tour bekend maken...denk dat er enkele USA JT show zijn en dat je daar kaarten van kunt winnen.
  6. Ja, het zit er nu wel echt aan te komen deze dagen. My guess is inderdaad Joshua Tree tours in North America en misschien Europeana. Alle SOE stuff komt later.
  7. Radio Veronica bevestigt het net!
  8. Anita, I've stolen your tweets for the IE Tour thread if that's alright with you
  9. Wow, tickets te winnen? Dat klinkt goed ......