Originally posted by ad87:ja idd het moet blijkbaar echt een geheim blijven en iedereen bij surprise nemen...toch maar weer een lidmaatschap op u2.com maken dit weekend
Originally posted by Koos1984:Ja, jammer dat ze De Kuip niet meer gebruiken voor concerten. Gelredome en ArenA, vond ik zeer tegenvallen. Als het weer de ArenA wordt sla ik over. Eventuele festivals sla ik ook over. Sowieso verwacht ik geen (of zeer weinig) nieuw songmateriaal. Want anders hadden ze deze reden 30 jaar (is dat ook al een jubileum?) The Joshua Tree niet verzonnen.
Originally posted by Koos1984:Ja, jammer dat ze De Kuip niet meer gebruiken voor concerten. Gelredome en ArenA, vond ik zeer tegenvallen. Als het weer de ArenA wordt sla ik over. Eventuele festivals sla ik ook over. Sowieso verwacht ik geen (of zeer weinig) nieuw songmateriaal. Want anders hadden ze deze reden 30 jaar (is dat ook al een jubileum?) The Joshua Tree niet verzonnen.
Originally posted by DutchU2Fan:[..]
Serieus? Ik zou zelfs naar U2 Live in een riool kijken. Als U2 in NL is moet ik ergeen
Originally posted by ver2go:Ter info: U2 alleen outdoor dit jaar, vanaf 2018 weer indoor met het scherm!
Originally posted by wowow:Ik heb nog geen definitieve bevestiging gezien eigenlijk?