1. Ik weet niet wat de limiet qua shows in Nijmegen is want naast de Arena zou het Goffertpark ook nog kunnen. Behalve Guns ´n Roses (en een gerucht over de Stones daar) zijn daar geen shows gepland deze zomer volgens mij.
    Of in mijn achtertuin het Haagse Malieveld.
  2. Ik ook niet maar mag/kan die ook NIET geven hier!
  3. Opzich is het ook in lijn met alle andere geruchten.

Dit jaar Joshua Tree tour, ook om LiveNation tevreden te houden (en de fans).
    Herfst/winter Songs of Experience.
    2018 hervatting I+E tour.
  4. Dat vind ik wel een discussiepunt. Ik denk dat het vooral is om LiveNation tevreden te houden, voor de gemiste inkomsten in 2016. Tenzij ze de The Joshua Tree volledig spelen, denk ik dat de meeste fans toch wat minder tevreden zullen zijn. Ik denk dat de meeste fans zitten te wachten op nieuw materiaal. Keer op keer beloven ze het uit te brengen, en stellen ze het weer uit. Dat vind ik erg jammer.
  5. Ik vind het momenteel allemaal super gaaf en kan niet wachten op officieel nieuws. Maar kan me inderdaad wel voorstellen dat het frustrerend is voor fans van het eerste uur. Ik heb vooral zin om ze weer eens live te zien, voor pas de tweede keer dan (!). Maargoed, ik ben dan ook pas een groentje met m'n fandom vanaf 2013/14 Echter ben ik het wachten op SOE ook wel zat
  6. Overigens. 28 januari is er in Rotterdam nog een leuk coverbandje, U2 in the name of. Ik ben erbij
  7. Op mijn verjaardag? Leuk !! Helaas woon ik niet in die regio.
  8. JT compleet spelen met lange uitvoeringen van WOW, Red Hill, one tree hill, exit en mothers, midden stuk, War/Tuf, b sides en afsluiten ala love town. Blazers en strijkers mee. Danny lanois 2e guitaar, Brian Eno/Terry Lawless piano-keyboards en Cindy Mizelle en Michelle Moore als achtergrond zangeressen voor de hoge noten. (Springsteen fans kennen ze)

En vervolgens SOE uitbrengen.
    Dan hoor je niemand meer
  9. Haha precies
  10. Als t toch Nederland wordt, absoluut onzeker nog, ja dan helaas de A'dam Arena ben ik bang voor. Liever de Kuip. Misschn kies ik wel voor Berlijn. Mijn subscription verloopt 16 feb. Dan pas vernieuw ik het. Maakt volgens mij niet uit met de presale. Spannend vr maandag.
  11. Originally posted by ferrari:JT compleet spelen met lange uitvoeringen van WOW, Red Hill, one tree hill, exit en mothers, midden stuk, War/Tuf, b sides en afsluiten ala love town. Blazers en strijkers mee. Danny lanois 2e guitaar, Brian Eno/Terry Lawless piano-keyboards en Cindy Mizelle en Michelle Moore als achtergrond zangeressen voor de hoge noten. (Springsteen fans kennen ze)

En vervolgens SOE uitbrengen.
    Dan hoor je niemand meer
    Dream out loud! Ben het met je eens.
  12. Weet iemand te vertellen wanneer pre sale is voor Arena?