1. Denk dat het leuk is om vooraf even bij elkaar te komen :-)
    Zoals jullie dat met I+E ook hebben gedaan. Hopelijk kan ik dit keer wel. Met I+E was ik net een dag later/eerder :-(
  2. Heeft iemand een floor/seat plan van het Koning Boudewijn stadion? Ik kan het niet vinden op de site van ticketmaster.

bij voorbaat dank!
  3. Originally posted by RalphMalph:[..]

Denk dat het leuk is om vooraf even bij elkaar te komen :-)
    Zoals jullie dat met I+E ook hebben gedaan. Hopelijk kan ik dit keer wel. Met I+E was ik net een dag later/eerder :-(
    Denk dat we dat wel weer gaan doen ja, was leuk in 2015!
  4. Ik zie trouwens op de site van ticketmaster.be dat ze alleen aan E-tickets doen. Iets om rekening mee te houden indien je wilt ruilen..
  5. 4x1 lijkt idd te zijn toegestaan volgens u2.com

Q - How Many Tickets can I buy? What is the ticket limit?
    A - As a paid-up U2.com Subscriber you are eligible to purchase up to FOUR (4) tickets for any show or combination of shows (for example you can purchase 2 tickets for a show in New York and 2 tickets for a show in San Francisco, or 1 ticket for New York, 1 ticket for San Francisco, 1 ticket for London and 1 ticket for Rome.)
    Bron: http://www.u2.com/help
  6. Weet iemand of alle shows via ticketmaster gaan, Barcelona staat volgens mij niet op de ticketmaster site..
  7. De ticketprijzen voor het concert van U2 (exclusief servicekosten) zijn:

Rang 1 (Staanplaatsen veld) € 70,-
    Rang 2 (Beste zitplaatsen) € 180,- (Vakken 103 t/m 108 / 119 t/m 122)
    Rang 3 (Zitplaatsen) € 104,- (Vakken 419 t/m 426 / 401 t/m 407 / 118 en begin 119 / 110 / 101 en 102 / 129 / 123 t/m 125)
    Rang 4 (Zitplaatsen) € 70,- (Vakken 126 t/m 128)
    Rang 5 (Zitplaatsen) € 35,- (Vakken 427 t/m 430 / begin van 407 en 419)

Rolstoel-/begeleiderplaatsen € 104,-

De niet genoemde vakken worden niet verkocht.
    Het podium staat aan de kant van de vakken 408 tot en met 418.
    Klik hier voor een plattegrond van Amsterdam ArenA.
  8. Top, ik ga voor staanplaatsen in de Arena morgen. No problem lijkt me. Leuk meeting vooraf het concert. Ik was er in 2015 ook bij op Damrak. Mischn op 28 juli.
  9. Originally posted by maartenpetra:Top, ik ga voor staanplaatsen in de Arena morgen. No problem lijkt me. Leuk meeting vooraf het concert. Ik was er in 2015 ook bij op Damrak. Mischn op 28 juli.
    Ik verwacht/hoop eerlijk gezegd dat er op 28 juli een extra show wordt ingelast. Wishfull thinking
  10. Ik ga daar ook wel vanuit ja. Lekker man ook, al die weekend shows/data.