Originally posted by dieder:ik vind die kaartverkoop via internet ook niks hoor. ik lig ook liever een nacht voor het postkantoor. heb je ook meer zekerheid.
Originally posted by MWSAH:[..]
En meer gezelligheid haha..kwam er net achter dat je een credit card nodig hebt bij U2.com voor een lidmaatschap. Kolerezooi...Dan maar zaterdag..(ik word gek als ik kaarten misloop)
Originally posted by BelgianBono:[..]
Gelukkig dat jij er nog kan mee lachen, ik al niet meer
Komaan man niet naar België, slechts 1x Nl,
VVK via internet terwijl ik geen visa/mastercard/discover/american express heb
& dan wel heel kleine kansen om nog tickets te hebben op zaterdag daar heel de Benelux naar de ArenA wil trekken en er sommige mongolen het leuk vinden om er ineens dubbel of 3dubbel zoveel tickets te kopen als ze nodig hebben
Originally posted by markp91:[..]
Erg balen voor je, ik vind dat Brussel zeker een concert had verdiend
Maar ze komen in 2010 terug, ik weet zeker dat ze dan Bussel aandoen
@ Remy : is dan je plan om die tickets tegen dezelfde prijs te verkopen of wil je er zelf ook munt uit slaan ? Want ik zou dus ook wel tickets kunnen gebruiken
Originally posted by Remy:[..]
Nou ik denk dat we als fans onderling gewoon wel tegen de normale prijs + verzendkosten het kunnen doen, dat is wel zo fair.Moeten we tegen dit weekend maar eens goed opzetten.
Je bent een man naar mijn hart![]()
Originally posted by Remy:Oke ik heb besloten mijn U2 presale code aan Dublin te besteden, dit is mijn enige kans misschien om daar heen te gaan, en die moet ik nemen
Rest me nog kaartjes voor Amsterdam. Kunnen we niet zo doen dat iedereen die er hier doorheen komt op MSN zit zaterdag en max. aantal kaartjes koopt, en dat we die dan onderling weer ruilen en/of verkopen? Dat het binnen U2start blijft lijkt me eigenlijk wel wat, voor de echte fans.
Ideas?
Originally posted by dieder:[..]
Lijkt me geen verkeerd idee alleen het hangt er wel vanaf hoeveel kaarten ik woensdag kan krijgen. Ik ga zaterdag wsl sowieso proberen om kaarten te krijgen en die ruilen voor andere shows in Nederland (of Brussel, mocht die nog komen)... ik ken echter nog meer mensen die ook graag naar het optreden in Amsterdam willen, dus dat wordt passen en meten.
Originally posted by Remy:[..]
Denk dat we gewoon moeten proberen om zoveel mogelijk kaartjes te kopen, en degene die we niet aan vrienden kwijt kunnen hier proberen te slijten ipv marktplaats. Ik ben daar zelf wel voor, als ik er doorheen kom dan verkoop ik ze gewoon hier.