Originally posted by dsmetzr:Ik heb ze gisteren ook ontvangen. Ik had er meer van verwacht. Ten minste een Joshua Tree op het ticket...
Denk dat het software programma een mooi ontwerp niet gaat aankunnen is mijn gedachte.
Originally posted by dsmetzr:Ik heb ze gisteren ook ontvangen. Ik had er meer van verwacht. Ten minste een Joshua Tree op het ticket...
Originally posted by sleus:Ik heb zojuist mijn hardcopies per post thuis ontvangen. Snelle verending!
Originally posted by sleus:Ik heb zojuist mijn hardcopies per post thuis ontvangen. Snelle verending!
Originally posted by BigGiRL:[..]
Sodeknetter! Da's snel!
Voor AMS#2 ga ik voor de collectors ticket (die is wel mooi!) - uit ervaring weet ik dat dingen pas 2 of 3 weken voor het concert worden bezorgd, maar ik kan je garanderen dat je dan ECHT heel blij bent! (Is leuk)
Originally posted by DutchU2Fan:[..]
Wat is het verschil tussen hard copy en collectors?
Originally posted by anita_loves_U2:[image]
[..]
De collectors tickets zijn pasjes zo groot als een bankpasje. Met het tourlogo erop, enorm leuk om te bewaren.
Originally posted by u2akira:[..]
Had je gewone verzending gekozen of aangetekend?
Originally posted by u2akira:[..]
Had je gewone verzending gekozen of aangetekend?