1. Weet iemand hoelang het duurt voor de collector tickets worden verzonden?
  2. Volgens de dame aan de telefoon bij TM vanochtend worden de collector tickets 2 weken van tevoren verzonden.
    Uit ervaring weet ik dat die dagen dan MEGA spannend zijn (tickets komen toch wel?), maar als ze er dan zijn is dat ZOOOO gaaf
  3. Originally posted by BigGiRL:Volgens de dame aan de telefoon bij TM vanochtend worden de collector tickets 2 weken van tevoren verzonden.
    Uit ervaring weet ik dat die dagen dan MEGA spannend zijn (tickets komen toch wel?), maar als ze er dan zijn is dat ZOOOO gaaf
    Bedankt. Ok dan gaat ruilen van deze kaarten lastig worden op zo'n korte termijn. We gaan het zien. Ik ben er iig bij op de 29ste.
  4. heb de kaarten van Adam1 GA al binnen....

5. Kent iemand deze blu ray
    Is dit een Multicam?
  6. idd wat was het een geweldig concert kwam de blu ray tegen en heb hem toch maar net gekocht
  7. Originally posted by mezzamorphis:[..]
    Bedankt. Ok dan gaat ruilen van deze kaarten lastig worden op zo'n korte termijn. We gaan het zien. Ik ben er iig bij op de 29ste.
    Hou ook gewoon marktplaats in de gaten. Daar "wonen" ook nog gewoon fatsoenlijke mensen die hun kaarten voor kostprijs aanbieden. Niet nu natuurlijk, maar vanaf mei, juni. Als mensen er opeens achterkomen dat ze dan op vakantie zijn.

Anders is er ook altijd nog de beroemde "ticket-drop" een week voor het concert. Op u2start hoor je het altijd (van Remy natuurlijk!), maar je moet er dan wel meteen bij zijn...
  8. Als het inderdaad deze is, is ie niet van mij want ik heb hem niet te koop staan, ik heb het alleen op youtube en u2torrents geplaatst.
  9. Originally posted by DutchU2Fan:[..]
    Als het inderdaad deze is, is ie niet van mij want ik heb hem niet te koop staan, ik heb het alleen op youtube en u2torrents geplaatst.
    Misschien is er iemand met je werk vandoor gegaan.
  10. Yep. Happens all the time..

Ik zie soms op Ebay zelfs covers voorbijkomen waar gewoon het U2start logo op staat