1. Dat zou heel goed kunnen. Wel vreemd, dan krijg je eigenlijk een voorkeurspositie.

Volgens mij is de 30e compleet uitverkocht ...
  2. Tweede concert amsterdam uitverkocht
  3. Dus dat wordt de rest van de dag een beetje adverteerders op marktplaats als verdacht aanmerken..
  4. Of een bood van twee miljoen uitbrengen
  5. Vreemde zaak, ik denk ik probeer eens 2 tickets met annuleringsverzekering, en wat gebeurd er, ik kan zomaar 2 zitplaatsen van 114 euro kopen .....
  6. The mind is weak, 7 concerten voor mij in totaal
  7. De show van U2 is uitverkocht. Er kunnen nog enkele tickets terugvallen. Daarnaast zijn er nog Platinum en VIP Party Tickets beschikbaar. #u2verkoop
  8. Heb op de valreep nog een kaartje weten te bemachtigen
  9. Voor diegene die geen kaarten hebben ... BLIJVEN PROBEREN .... kon net nog 114 euro kaarten kopen, wel losse plaatsen. Er vallen wel eens kaarten terug.
  10. Er wordt op Twitter geklaagd over de oneerlijkheid van de presale, maar daar is toch niks oneerlijke aan? Zelfs mensen die van de week lid geworden zijn hebben een kaartje kunnen scoren, dus had je dat beter kunnen doen ipv klagen op Twitter
  11. Originally posted by il_famo:Er wordt op Twitter geklaagd over de oneerlijkheid van de presale, maar daar is toch niks oneerlijke aan? Zelfs mensen die van de week lid geworden zijn hebben een kaartje kunnen scoren, dus had je dat beter kunnen doen ipv klagen op Twitter
    Zal her en der ook wat frustratie bijzitten gok ik zo.
  12. Niks oneerlijks aan. Je betaalt extra voor de privilege om zeker aan kaarten te kunnen komen.