1. Originally posted by wobbel:Kaarten op naam verkopen, met vermelding BSN) en met ID controle aan de poort, schrikt de louche bureaus wel af. Dan ben ik zelfs bereid 5 euro extra te betalen (en de kaarten zijn al vrij prijzig). Maar een echte oplossing is er denk ik niet ....
    ..helpt allemaal niet. Wat als je verhinderd bent op de dag zelf? Half jaar is een lange tijdspanne waarin van alles kan gebeuren in een mensenleven. Zit ik met mijn U2 kaart, terwijl ik wegens, bijvoorbeeld, sterfgeval in de familie niet zou kunnen.

Kijk eens bij atu2.com ..Matt McGee, de moderator, heeft een mooi artikel geschreven over de wederzijdse afhankelijkheid tussen ticket verkoop en ticket wederverkoop, ofwel handel en zwarthandel..
  2. Leuke weetjes:

Across The Universe op de frontpage van Reddit vandaag. Bono speelt daar een rol in als de *creepy* Dr. Roberts.

U2 staat sinds gisteren weer terug in de album top 50, met The Joshua Tree op de 25ste plaats in Belgie.
  3. Originally posted by Lobmans:
    Het enige wat een oplossing zou zijn is als U2 vanaf nu gewoon enorm slechte platen begint te maken, en live enorm slechte concerten geeft. Dan zal de vraag wel afnemen en kunnen we na een tijd wel gewoon op het gemak tickets kopen ;-)

OF, geen greatest hits meer in de setlist
  4. Haha, Dream On
  5. Zeker goed stuk, maar wat de zelden vrolijke Amerikaanse muziekanalist Bob Lefsetz zegt is natuurlijk bullshit. Jesus, U2 is nog creatief genoeg. Hij heeft denk ik niet de Rolling Stone interviews gelezen van The Edge en Adam waarom deze speciale tour. U2 is nog creatief genoeg, zie de afgelopen I&E Tour. Een echte fan krijgt een unieke show van z’n favoriete band én z’n favoriete album, inclusief alle ‘deep cuts’: nummers die de band normaal gesproken nooit (of weinig) speelt. Daar gaan we toch voor. Waaaaanzinnig. De Arena zal uit z'n voegen barsten.

6. Heb 2 tickets over . 195,00 € per stuk. Wie ???????????????
  7. 3Js (?) bij RTL Late Night over U2 en Streets cover.
  8. Ticket drop om 4u voor de Amsterdam shows, 250 extra zitplaatsen rang 3.
  9. Heel erg bedankt Remy voor het vermelden! Ik heb geld gespaard en zojuist kaarten gekocht voor U2. Ik hoop op een goede akoestiek (tegen beter weten in). Het wordt toch vast wel een mooi concert met het gehele Joshua Tree album. Ik heb er zin in. Ik ga beide dagen.