1. Originally posted by Lobmans:[..]

Doen ze de soundcheck überhaupt nog altijd zelf? Ik dacht eerder dat in een periode waarin ze veel concerten na elkaar hebben, ze sowieso al "in een flow" zitten en het vaak gewoon de crew is die 's middags de soundcheck doet.
    Soms wel, soms alleen een paar bandmembers. Eergister was het alleen Edge en Larry.
  2. eindelijk even rust deze week......nog 1 concert.....dan weer eindelijk ff bijkomen.
  3. Waar kan ik mijn auto het best parkeren ? Zodat ik 's avonds niet uren hoef aan te schuiven om weg te geraken ?
  4. Ik zou mijn auto ergens rondom station Holendrecht parkeren, is 2 metrohaltes van Amsterdam Bijlmer Arena verwijderd. Je ontwijkt daarmee compleet de hele drukte van mensen die proberen om zo snel mogelijk weg te komen.
  5. Ik zet hem altijd in P10, ben ik meestal zo weg
  6. Geweldig

Hoop in ieder geval dat er iemand van u2start bij is om verslag te doen!

Sowieso leuk
  7. Originally posted by Herok12:[..]
    Ik zou mijn auto ergens rondom station Holendrecht parkeren, is 2 metrohaltes van Amsterdam Bijlmer Arena verwijderd. Je ontwijkt daarmee compleet de hele drukte van mensen die proberen om zo snel mogelijk weg te komen.

Inderdaad, via station Duivendrecht zou ook nog kunnen.
  8. Donderdag Melkweg en Paradiso zijn beide beschikbaar.
  9. Cool, heb me opgegeven. Ben benieuwd!
  10. Iemand een idee hoe laat naar de Arena te gaan als je een beetje vooraan wil staan?