Originally posted by Marnix:Vanavond in RTL Summer night vanaf half 10 op RTL4 zijn o.a. Leon Verdonschot en Ronald Molendijk te gast om over The Joshua Tree tour 2017 te praten
Originally posted by Lobmans:[..]
Als Belg ken ik die namen nu niet bepaald, maar zijn die gasten interessant genoeg om een manier uit te zoeken om die uitzending in België te bekijken, of gaat het eerder een "dat wisten we allemaal al wel"-praatje zijn?
Originally posted by il_famo:[..]
Ik ben bang dat we de gebruikelijke cliche's gaan horen. Was Anton Corbijn nu aangeschoven, dan was het de moeite waard.
Originally posted by Lobmans:[..]
Als Belg ken ik die namen nu niet bepaald, maar zijn die gasten interessant genoeg om een manier uit te zoeken om die uitzending in België te bekijken, of gaat het eerder een "dat wisten we allemaal al wel"-praatje zijn?
Originally posted by il_famo:[..]
Ik ben bang dat we de gebruikelijke cliche's gaan horen. Was Anton Corbijn nu aangeschoven, dan was het de moeite waard.
Originally posted by TheUglyOne:Ook al is er nu al een queue vorming, voor mij begint het wachten morgenochtend. Als ik er aan denk word ik al nerveus. Sta ik hier alleen in?