1. Meen je niet ....
    Dat is balen !!

Nou, ik hou het wel bij Bol
  2. das stukken makkelijkervia bol was bij mij gewoon pech zwaar pakketje 7lp
  3. Wat verwachten jullie, ArenA of Ziggodome? Is mij zo niet duidelijk of het stadiontour wordt?
  4. Ziggo, het word een arena tour
  5. Mannheim was ook een gerucht...daar hebben ze SAP Arena, voetbal stadion.
  6. voor mij NOOIT meer arena jt tour is mij daar zo tegen gevallen ivm geluid dus dan maar buitenland belgie of duitsland en anders back in the kuip
  7. Originally posted by splinter67:voor mij NOOIT meer arena jt tour is mij daar zo tegen gevallen ivm geluid dus dan maar buitenland belgie of duitsland en anders back in the kuip
    Vooraan viel het geluid wel mee in de arena...
    Was t maar zo'n feest, dat ze weer eens naar de Kuip gaan ..

Maar ik heb het liefst de Ziggo, super geluid daar.
  8. thats right ziggo is super, is alleen weer z,n pokke eind rijden van uit het zuiden des lands naar amsterdam
  9. Vraagje.
    België staat er niet bij, dus waarschijnlijk geen concert hier. Geeft voor mij ook niet, want qua organisatie staan de Noorderburen mijlenver voor op ons
    Ik wil dus wel graag in Nederland een (paar) concert(en) meepikken, maar ik heb schrik dat als ik lidmaatschap verleng bij "Rest of the world" (waar België dus bijhoort), ik geen presale code krijg. De code staat namelijk enkel vermeld bij "US and Canada" en "UK and select EU territories". Of zou je sowieso een code krijgen, eender waar je woont? Ik weet dus niet of ik beter m'n adres dit jaar in Nederland wijzig
  10. Ik hoop toch op een concert in België. Want ik zou graag 2x gaan

Maar ik stel me dus dezelfde vragen. Ik denk dat als je het album op bol.com of in een andere Nederlandse winkel koopt dat je dan een presale code krijgt waarmee je na de fanclub presale en voor de reguliere verkoop al kaarten kan bestellen.