Originally posted by PatrickSilviaSanne:En als je alleen Belgisch nr hebt...heb je dan pech??

Originally posted by PatrickSilviaSanne:En als je alleen Belgisch nr hebt...heb je dan pech??
Originally posted by Dutchboy:Lees nu dat met fanclub maar 2 kaarten kan krijgen.
Zoek kaarten voor 5 personen haha, wat is dan handig nog maar een account aanmaken en kosten voor lief nemen? Of wat is handig?
Zou ook graag 1/2 concerten buiten NL willen pakken, maar met de presale code is maar voor 1 concert te gebruiken toch? (Misschien hele domme vraag)
Hoe doen jullie dat, meerdere concerten pakken?
Originally posted by wtonis:Dag mensen,
Even een snelle vraag: ik heb twee betaalde u2.com accounts. Een op mijn eigen naam en een op naam van mijn dochter.
Weet iemand hoe het gaat met mobiele nummers. Kan hetzelfde mobiele nummer worden gebruikt voor twee accounts of moeten het verschillende nummers zijn?
Album ga ik in de pre-order doen; levert ook een code op. zelfde vraag eigenlijk. Kan dat met mijn eigen mobiele nummer?
Kom maar door.
Originally posted by Remy:[..]
Als je voor US kaartjes gaat: kies 2 nummers, en 2 Ticketmaster US accounts. VerifiedFan houdt in dat ze je gaan screenen, dus 2 dezelfde nummers gaan ze lastig over doen.
Album pre-sale code heeft niets te maken met mobiel nummer of je U2.com account.
Als je voor Europa gaat geldt dit bovenstaande allemaal niet. Dan kun je voor nu doen wat je wilt