1. Maar ja, presale code of t-shirt... hoe moeilijk kan het zijn
  2. Even iets heel anders, iemand enig idee wanneer dvd van JTT uitkomt? En welk concert dit wordt?

Zag een teaser op Facebook van U2, kippenvel
  3. Rond kerst misschn. Lijkt me slim. Mooi cado iig. Zal wel concerten van Zuid Amerika of Mexico zijn.
  4. Het schijnt een compilatie te zijn van verschillende Zuid Amerika shows, maar meeste footage zal Mexico zijn.
  5. Originally posted by Dutchboy:Even iets heel anders, iemand enig idee wanneer dvd van JTT uitkomt? En welk concert dit wordt?

Zag een teaser op Facebook van U2, kippenvel
    Welke teaser? Waar heb je die gevonden?
  6. Net deluxe edition besteld. Bol.com zegt 4 bonustracks. Maar ze geven 16 titels. Waarschijnlijk ontbreekt de Kygoversie. Maakt mij niet zo veel uit. In ieder geval weer kans op extra tickets. Plus de renewing gedaan. Volgende maand extra account. Dan wachten op de Europese concerten.
  7. Originally posted by Remy:Het schijnt een compilatie te zijn van verschillende Zuid Amerika shows, maar meeste footage zal Mexico zijn.

waarom hebben ze Dublin niet genomen om op DVD te zetten
  8. Ik ben blij van niet Vond dat niet echt de beste show, misschien wel de zwakste van Europa.
  9. Bij Kroese Nijmegen krijg je ook een gratis blauw shirt bij een pre-order van het nieuwe album