1. Originally posted by MirrorballBoy:[..]

Join the club, ik zit met t zelfde. Helemaal omdat ik zaterdag om 10u niet thuis ben waarschijnlijk, waardoor mn vader het gaat proberen. Ik heb voor m alle tips uitgeprint die ik binnenkreeg. Misschien heb je er nog iets aan:

[..]

Hopelijk is het zinvol

Thanks..account bij Eventim had ik al gecheckt, bestaat nog van Coldplay. Hoop voor je dat het lukt Rob! (En voor mezelf..)
  2. Originally posted by MWSAH:[..]

Thanks..account bij Eventim had ik al gecheckt, bestaat nog van Coldplay. Hoop voor je dat het lukt Rob! (En voor mezelf..)

Ik hoop het ook. Als het nu niet lukt vergeef ik het mezelf nooit....Ha, wat moeten de tijden dat je voor het postkantoor 's ochtends wakker werd en je je kaarten haalde toch mooi zijn geweest..
  3. Originally posted by MirrorballBoy:[..]

Ik hoop het ook. Als het nu niet lukt vergeef ik het mezelf nooit....Ha, wat moeten de tijden dat je voor het postkantoor 's ochtends wakker werd en je je kaarten haalde toch mooi zijn geweest..

Nostalgische gedachte..zit dan toch liever op zolder met 3 PC's..alhoewel..
  4. Voor jullie beiden, als ik of een van mijn vrienden/collega's er zaterdag doorheen komt en kaartjes weet te fixen, als ik ze niet kan ruilen met andere dagen dan zijn jullie de eersten hier waar ik aan denk (samen met BelgianBono). Voor gewoon normale prijs Ik zal zorgen dat anderen die extra kaartjes hebben er ook zo over gaan denken.

Komt goed, we will all be there!
  5. ik ga vanmiddag voor presale, maar heb tot dusver nog geen mail ontvangen. Naar mijn idee maakt dat dan ook niet zoveel uit, want code staat reeds op u2.com.
    Klopt dit, of bevat het mailbericht daadwerkelijk aanvullende info?
  6. ben nog van het ouderwetse postkantoor tijdperk dus wellicht domme vraag maar toch ...

moet je zaterdag nu eerst inloggen op www.livenation.nl of kun je direct naar www.eventim.nl gaan?

volgens die (overigens handige) handleiding zou je eerst naar www.livenation.nl moeten gaan ...

alvast dank!
  7. vorig bericht half weggevallen ...

vraag was kun je ook direct naar www.eventim.nl gaan ipv tussenstap te maken via

ww.livenation.nl?
  8. Originally posted by gavinfriday:ik ga vanmiddag voor presale, maar heb tot dusver nog geen mail ontvangen. Naar mijn idee maakt dat dan ook niet zoveel uit, want code staat reeds op u2.com.
    Klopt dit, of bevat het mailbericht daadwerkelijk aanvullende info?

Nee, je moet gewoon naar de tour page, daarin staat een link naar livenation, daarop moet je klikken, dan je code invoeren en dan ben je er in. Let op: niet voor 3 uur doen.

9. Met de pre-sale? Nee.
    Met de gewone verkoop? Ja.
  10. jaaaaaaa ik heb kaarten voor 20 juli Amsterdam!!!!
  11. Originally posted by Remy:[..]

Nee, je moet gewoon naar de tour page, daarin staat een link naar livenation, daarop moet je klikken, dan je code invoeren en dan ben je er in. Let op: niet voor 3 uur doen.

Ik zag dat voor Breathe-members al ver voor 10 uur mogelijk was om in te loggen, of was dat niet zo?
  12. nee het was alleen een link. daarna ga hij een foutmelding