1. Goed verhaal Bart, mooi om ook jonge fans hier te zien. Ik hoop ook op de nodige SOI songs de as tour. Maar daar heb ik wel mijn twijfels over.
  2. Volgens mij zijn ze er zelf wel tevreden over toch? Ik verwacht er wel een aantal....het is toch de E&I tour he....
    Nummers komen live gelukkig beter uit de verf.
  3. Ja, hopelijk EBW acoustic, Song FS, Iris. Laten we hopen op iig 1 nr van SOI. Dat zal al mooi zijn.
  4. Leuk Bart! Ja, jammer dat je I Will Follow nog niet hebt meegemaakt.

Maar, inderdaad: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
  5. EBW acoustic? Gewoon raggen met die elektrische gitaar!
  6. Kreeg zojuist bevestiging van Concerto (A'dam) dat ze Blackout binnen zullen krijgen op RSD.
  7. Prima toch als jullie dat vinden. In 2015 was het bloedje gaaf acoustisch. Hoe krijg je n zaal stil. En dan nog samen met October. In de originele versie zit nauwelijks gitaar. Whatever.
  8. Ik wist het! En ik gok dat mijn plaatselijk platenboer (aangesloten bij Platomania) ze dan ook wel heeft

Concerto heeft alleen soms wel van die extras. Zoals dat boekje bij de RHMT picture disc...
  9. Originally posted by maartenpetra:Prima toch als jullie dat vinden. In 2015 was het bloedje gaaf acoustisch. Hoe krijg je n zaal stil. En dan nog samen met October. In de originele versie zit nauwelijks gitaar. Whatever.
    Absoluut mooi hoor, maar ben gewoon benieuwd naar de fullband uitvoering, al denk ik niet dat die er komt.
  10. Ik heb ook mn twijfels hoor. Maar hopen op 1 nr van SOI. zoals ik zie ben je n Tukker. Misschn ook vr FC Twente? Ik zeker. Mn roots liggen er vlakbij.
  11. Originally posted by maartenpetra:Ik heb ook mn twijfels hoor. Maar hopen op 1 nr van SOI. zoals ik zie ben je n Tukker. Misschn ook vr FC Twente? Ik zeker. Mn roots liggen er vlakbij.
    In Enschede geboren, opgegroeid in Eibergen, Achterhoek-Gelderland, 10 jaar in Enschede gewoond en nu alweer 11 jaar in Eibergen. FC Twente draag ik zeker een warm hart toe. Dus absoluut oosterse roots.

Ik hoop de SOE tour ook in Keulen of in die regio komt. Gelsenkirchen is maar een uurtje rijden vanaf hier.