1. .twee jaar geleden in Vancouver geweest en afgelopen zomer in Chicago. Ik had al een Amerikaans Ticketmaster account; koppeling was appeltje - eitje.. Komend jaar alleen Europese shows. ....zo'n 3 tours in 4 jaar is een ongekende weelde, alleen niet voor mijn portemonnee, zeg maar..
  2. het was sarcasme met een knipoog. Daar is op zich niks mis mee, al is het misschien wat minder geschikt voor internet. Wat ik wilde zeggen is dat we ons niet drukker moeten maken dan nodig. In feite is er voor Europa niks veranderd, er zijn nog geen eens data bekend, dus er is totaal geen reden voor ook maar iets wat op stress of verwarring zou moeten lijken.
  3. Helemaal goed
  4. Weten we al waar we heengaan?
    Denk zelf aan Italië en/of Portugal (buiten Adam)
  5. Zal wel Amsterdam worden, geen probleem
  6. Londen en Parijs
  7. Amsterdam sowieso en misschien duitsland
  8. Geduldig afwachten. eerst datums

9. Denk de helft van de Europese shows ofzo Maar zeker Portugal en Denemarken als ze erbij zitten, keer wat anders dan the usual suspects..

niet voor niets 3 extra albums gekocht
  10. Originally posted by Ricku2:[..]
    het was sarcasme met een knipoog. Daar is op zich niks mis mee, al is het misschien wat minder geschikt voor internet. Wat ik wilde zeggen is dat we ons niet drukker moeten maken dan nodig. In feite is er voor Europa niks veranderd, er zijn nog geen eens data bekend, dus er is totaal geen reden voor ook maar iets wat op stress of verwarring zou moeten lijken.

Voor mij nog steeds wel verwarrend, is het voor de Europese tour dan nu wel al nodig om de hele Set Up in te vullen?
  11. Ik begrijp niet dat GOOYOW op Spotify maar net 1 miljoen keer geluisterd is en The Blackout maar 500.000...