1. Amsterdam sowieso en misschien duitsland
  2. Geduldig afwachten. eerst datums

3. Denk de helft van de Europese shows ofzo Maar zeker Portugal en Denemarken als ze erbij zitten, keer wat anders dan the usual suspects..

niet voor niets 3 extra albums gekocht
  4. Originally posted by Ricku2:[..]
    het was sarcasme met een knipoog. Daar is op zich niks mis mee, al is het misschien wat minder geschikt voor internet. Wat ik wilde zeggen is dat we ons niet drukker moeten maken dan nodig. In feite is er voor Europa niks veranderd, er zijn nog geen eens data bekend, dus er is totaal geen reden voor ook maar iets wat op stress of verwarring zou moeten lijken.

Voor mij nog steeds wel verwarrend, is het voor de Europese tour dan nu wel al nodig om de hele Set Up in te vullen?
  5. Ik begrijp niet dat GOOYOW op Spotify maar net 1 miljoen keer geluisterd is en The Blackout maar 500.000...
  6. nee is alleen voor US dates.
  7. die songs zijn net uit, ook nog geen videonvoor gooyow. buiten dat, we hebben t over u2..de tijden van hitsingles is voorgoed verleden tijd
  8. vind dat toch eigenlijk best veel.
  9. The Blackout kenden we al van de video, GOOYOW is nieuw, misschien vandaar

10. ..hangt een beetje van het schema af. Als je werkt in het onderwijs ben je extreem flexibel in de schoolvakanties, daarbuiten niet. Ik pak een aantal shows in het weekend. Met de aankondiging van de tour ergens in januari is het vroeg genoeg om goedkope vluchten te boeken via Ryan Air en co. .....Duitsland en Belgie waarschijnlijk met de auto.

Denemarken zal Kopenhagen worden, hoewel Herning (Jutland) de Jyske Bank Box-hal heeft. Dat is zo'n handbal-arena. John Mayer speelde daar als Deense date, eerder dit jaar.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik GA Amsterdam probeer te vermijden. Ik heb toch het idee dat MOJO hier in Nederland zoveel mogelijk mensen op een vierkante meter kwijt wil. Een beetje het sardineblikjesgevoel. Twee jaar geleden in Keulen kwam ik rustig aangewandeld toen de zaal net open was. Ik stond gewoon aan de catwalk.. Noord-Amerika was helemaal relaxt; Rogers Arena Vancouver kon ik kwartiertje voor show time zonder probleem nog een biertje halen. Is toch iets met regelgeving denk ik.

Ik heb er wel weer zin in..