Originally posted by bartajax:Heb het net even teruggekeken en werd er niet heel enthousiast van. Ze zijn zo serieus en nemen zichzelf ook zo ontzettend serieus. Stel dat je dit interview eerst kijkt, dan verwacht je een heel serieus, beetje donker album maar de nummers die we tot nu toe hebben gehoord (Op Little Things na) zijn meer simpele pop nummertjes.
De Wild was wel prima, alleen heeft ie voorafgaand aan het interview volgens mij een stuk of 30x hetzelfde gezegd haha.
Toch spraken Bono en The Edge ook over het kind in jezelf bewaren; de oorspronkelijkheid en het enthousiasme. Dat de kunst van "experience" juist ook betekent dat je op zoek moet gaan naar hoe je je "innocence" vormt kunt blijven geven.
Maar goed, dat kan je inderdaad ook wel zien als jezelf serieus nemen. Ik neem mezelf ook serieus, maar misschien is het voor mij ook makkelijker om te zien dat ik af en toe een ongelovelijke oen ben...nou ja, ook niet al te vaak hoor

Makkelijker omdat ik geen Rockstar ben...of, godbeterehet...een BN'er...
Toch gaf Bono ook wel toe dat hij een heleboel maskers heeft. Logisch, lijkt me. En ook dat je dat van jezelf weet.
Nee, ik kijk echt wel uit naar het album. Het meeste hebben we immers nog niet gehoord... Ik hoop overigens wel dat GOOYOW het minste nummer is...