1. Originally posted by BigGiRL:[..]
    Je draaft een beetje door Showman. Niemand zegt hier dat je geen kritiek mag hebben op U2. Ik denk er alleen anders over dan jij. En dat mag ook gewoon.

Maar jij hebt jouw mening gegeven, en ik de mijne. Nu is het klaar.
    Jij draaft door. Ik had de discussie al afgerond met Remy en jij maakt het er niet gezelliger op.
  2. Sorry voor mijn misschien wat felle uitspraken. Ik zal er voortaan op letten.
  3. Originally posted by BigGiRL:[..]
    Je draaft een beetje door Showman. Niemand zegt hier dat je geen kritiek mag hebben op U2. Ik denk er alleen anders over dan jij. En dat mag ook gewoon.

Maar jij hebt jouw mening gegeven, en ik de mijne. Nu is het klaar.

Helemaal mee eens. Er mag ook kritiek worden gegeven op kritiek ofwel je mening geven, daar is tenslotte een forum voor.
  4. Ik heb besloten dat ik stop met het kijken (en eventueel reageren) op U2 fora. Ik vind het niet fijn meer en heb het gevoel dat anderen het ook niet fijn vinden. Ik hoop dat U2 zelf live materiaal ter beschikking stelt.
  5. Originally posted by TheShowman:Ik heb besloten dat ik stop met het kijken (en eventueel reageren) op U2 fora. Ik vind het niet fijn meer en heb het gevoel dat anderen het ook niet fijn vinden. Ik hoop dat U2 zelf live materiaal ter beschikking stelt.
  6. Originally posted by TheShowman:Ik heb besloten dat ik stop met het kijken (en eventueel reageren) op U2 fora. Ik vind het niet fijn meer en heb het gevoel dat anderen het ook niet fijn vinden. Ik hoop dat U2 zelf live materiaal ter beschikking stelt.
    Tja, er zijn nu eenmaal discussies op fora's als je er niet tegen kunt dat je een reactie krijgt op eigen berichten die ook een vorm van kritiek en/of mening over iets bevatten, dan moet je er ook niet aan beginnen.

Overigens hoop ik ook dat U2 zelf concerten gaat uitbrengen, net als Springsteen. Afgelopen weekend weer uren genoten van De laatste 2 officiële downloads. Echt geweldige kwaliteit.
  7. Originally posted by ferrari:[...] Springsteen. Afgelopen weekend weer uren genoten van De laatste 2 officiële downloads. Echt geweldige kwaliteit.
    O wouw...ik zie het: Stockholm '88

Wie had het bandje niet? En nu dus gewoon het hele concert....waanzinning
  8. cool
  9. Toch vind ik LA '88, beter, meer nummers van Tunnel of Love.

10. Haha dat ja, heeft ie volgens mij wel 5x gezegd. ''Is U2 nou een rock band of een religie?'' ''Komen ze rock and roll brengen of god?''
  11. Kwam misschien omdat hij in Brazilië was, schijnen ze nogal religieus te zijn.