Originally posted by sleus:Vraagje: mijn vrouw en ik hebben ieder een U2.com account (twee totaal dus) maar beide zijn gelinkt aan dezelfde creditcard.
Op basis van wat er recentelijk in de VS presale aan de hand is, wordt ik wat onrustig. Immers, meerdere accounts op dezelfde creditcard.... Bij LiveNation zijn ze tegenwoordig zo onvoorspelbaar dat ik/wij zomaar als 'handelaar' geblokkeerd kunnen worden.
Hebben jullie dit probleem ook? Wat raden jullie mij aan? Andere creditcard aanvragen en die linken aan één van de beide U2.com accounts?
alvast bedankt voor het advies.
Originally posted by Remy:[...] Zolang het hierbij duidelijk om man en vrouw gaat is dat prima.
Originally posted by BigGiRL:[..]
Ja, man & man, of vrouw & vrouw ligt nog wat gevoeliger daar...
Originally posted by BigGiRL:[..]
In welk geval?
Het idee is nu juist dat er wordt onderzocht of het ook daadwerkelijk zo is dat als je een US code hebt gehad je geen code meer voor Europa krijgt en er "wat tegen gedaan [wordt] als dat zo blijkt te zijn"
Maar wees gerust blij dat je geen US code hebt gehad, want tot nu toe is het één doffe ellende...
(Maar wellicht komen er meer shows en wellicht ook dat dan wel iedereen de code goed kan gebruiken...)
Originally posted by Remy:[..]
Voor nu: geen zorgen maken. Informatie afwachten wat er in Europa gaat gebeuren. Voor nu weten we daar nog niets over dus heeft het ook geen zin om dingen te veranderen
Mijn verwachting: sale zoals vroeger, en dan is er geen probleem. Zelfs in de US is het vaak geen probleem om twee accounts op één creditcard te hebben. Zolang het hierbij duidelijk om man en vrouw gaat is dat prima.
Originally posted by il_famo:[..]
Dit geval
Sommige U2.com helpdesk medewerkers (telefoon) schijnen te hebben gezegd dat als je een US code krijgt je niet meer mee mag doen voor Europa. Dit wordt nu onderzocht en wat tegen gedaan als dat zo blijkt te zijn.
Originally posted by sleus:Vraagje: mijn vrouw en ik hebben ieder een U2.com account (twee totaal dus) maar beide zijn gelinkt aan dezelfde creditcard.
Op basis van wat er recentelijk in de VS presale aan de hand is, wordt ik wat onrustig. Immers, meerdere accounts op dezelfde creditcard.... Bij LiveNation zijn ze tegenwoordig zo onvoorspelbaar dat ik/wij zomaar als 'handelaar' geblokkeerd kunnen worden.
Hebben jullie dit probleem ook? Wat raden jullie mij aan? Andere creditcard aanvragen en die linken aan één van de beide U2.com accounts?
alvast bedankt voor het advies.
Originally posted by rubenennoa:Is de bol.com code straks geldig voor Europa of Amsterdam ?