Originally posted by Sotie:Vraagje....Het blijft wat blur voor me namelijk. Besloten om in april, mei op vakantie naar de USA te gaan. Nu past het in het reisschema om op 7 mei San Jose aan te doen voor E&I. Als ik een ticketmasteraccount aanmaak en koppel kom ik dan in de problemen met mijn account voor de Europa shows? Dit wil ik absoluut voorkomen.
Originally posted by SonerMulder:https://www.bol.com/nl/p/blackout/9200000084679660/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3Dc2ebb321005e71c7%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_oft%26slt_nm%3Dproduct_often_bought_together%26slt_pos%3DC2%26slt_owner%3DCCS%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D3%26itm_id%3D9200000084679660%26itm_role%3Din#product_specifications
Hier heb je the Blackout vinyl voor RSD
Originally posted by BigGiRL:[..]
Nou ja zeg...!!!![]()
Het hele punt van Record Store Day is toch juist dat je eens een echte platenzaak opzoekt...???
...
Maar wel handig, dat geef ik toe - en ja, waarom zou Bol geen echte platenzaak zijn als je er gewoon platen kan kopen? Ik geef het op...
Originally posted by Sotie:Vraagje....Het blijft wat blur voor me namelijk. Besloten om in april, mei op vakantie naar de USA te gaan. Nu past het in het reisschema om op 7 mei San Jose aan te doen voor E&I. Als ik een ticketmasteraccount aanmaak en koppel kom ik dan in de problemen met mijn account voor de Europa shows? Dit wil ik absoluut voorkomen.
Originally posted by one8ung:Ik heb nog maar één USA kaartje nodig.
Kan ik dan nog een kaartje voor Europa kopen?
Originally posted by Remy:[..]
2 per account per jaar, dus als je er eentje voor de US koopt kun je er daarna nog eentje voor Europa kopen.
Originally posted by BigGiRL:[..]
Nou ja zeg...!!!![]()
Het hele punt van Record Store Day is toch juist dat je eens een echte platenzaak opzoekt...???
...
Maar wel handig, dat geef ik toe - en ja, waarom zou Bol geen echte platenzaak zijn als je er gewoon platen kan kopen? Ik geef het op...
Originally posted by mezzamorphis:[..]
Bol heeft wel eens eerder RSD items aangeboden maar kon uiteindelijk nooit leveren. Was bij o.a. Ordinary Love het geval.
Originally posted by SonerMulder:[..]
Ik neem aan dat ze ook maar een heel klein aantal hebben. (op 2 handen te tellen)