1. Wacht ook af, leuker om het in totaal te beluisteren
  2. Originally posted by michelpas:Ik ga de stream toch echt negeren hier. Mijn vrouw heeft hem al gehoord en zat met tranen in de ogen te luisteren op de koptelefoon. Ik wacht tot ie full blast op de draaitafelligt op 1.12 of er moet een full flac leak komen, dan ga ik het overwegen. Eerder niet
    Idem hier. Het is verleidelijk om nu al te gaan luisteren maar ik wil er ook een leuk ritueel van maken ipv snel via een crappy stream te luisteren. Vrijdag de cd op het gemak open doen, opzetten, boekje met lyrics in de hand, een lekkere trappist langs me, en hopen dat ik mijn vriendin in "mute-modus" krijg.
  3. Ik heb vrijdag een vrije dag. Man werken, kinderen op school en als de bezorgdienst dan nog op tijd komt zit het helemaal goed
  4. Originally posted by Lobmans:[..]
    Idem hier. Het is verleidelijk om nu al te gaan luisteren maar ik wil er ook een leuk ritueel van maken ipv snel via een crappy stream te luisteren. Vrijdag de cd op het gemak open doen, opzetten, boekje met lyrics in de hand, een lekkere trappist langs me, en hopen dat ik mijn vriendin in "mute-modus" krijg.
    hahaha, vriendin op mute modus , lol
  5. Mijn platenzaak (Vlissingen) had er 10 aangevraagd en gekregen. De remix is echt top, maar the Blackout zelf slaat over. Vrees een bad groef ofzo. Iemand anders ook last van? Gelijk gebeld naar winkel en krijg een nieuwe. Was er nog 1 ?
  6. Hahaha...wist je dat niet? Wij hebben gewoon een knopje en dan zet je het geluid af...super handig
  7. Hier ook mevrouw Ferrari in de mute modus ofwel zondag uitslaapmodus. en Ferrari naar SOE aan het luisteren.
  8. Vrouw op mute? Die van mij heeft zichzelf op mute gezet. Ik wilde eigenlijk niet luisteren naar de stream maar toen toch stiekem even een nummertje aangezet. Nu het heel album al 4x gehoord. Vrouwlief is er al klaar mee. Voor diegene die wachten, lekker doen. Kwaliteit is niet mega. Ik ben trouwens Tom, heel lang al aan het gluren maar nu ook maar is reageren
  9. Is het album wat? Ik zie iets teveel hosanna in het SOE topic en dat het een mooie aansluiting op SOI zou zijn. Ik maak me dus zorgen
  10. Daar zal je zelf over moeten oordelen, smaken verschillen.