1. Originally posted by maartenpetra:[..]
    Ja, ik heb ook mail van BOL. De CD is onderweg. Top
    De recensie van OOR valt nog wel mee. Redelijk positief. Maakt me ook niet uit.
    Yay Dat wordt een muzikaal weekend !!!
    De vorige bleef gelijk weken in mijn stereo liggen en werd
    meteen veel gedraaid
  2. Originally posted by maartenpetra:[..]
    Wanneer besteld? Ik 5 november.
    De presalecode zal nog wel duren. Nieuwe jaar denk ik of iig wanneer de tour bekend is. Daar ga ik van uit.

2/11 besteld. Bij mijn bestellingen staat nu wel dat het verzonden is. Dus hij zal morgen wel verschijnen.
  3. Originally posted by Bart20:[..]

Wel een aardige recensie, alleen de titel vind ik nergens op slaan
    SOI is wat mij betreft gewoon een goed album...
    En nog eens gratis ook nog.
  4. Originally posted by KC11:[..]

2/11 besteld. Bij mijn bestellingen staat nu wel dat het verzonden is. Dus hij zal morgen wel verschijnen.
    Eveneens op 02/11 besteld maar voorlopig nog geen mailtje mogen ontvangen.
    Zal hopelijk nog wel worden aangepast bij bol

5. Oh was al gepost
  6. Fijn ook he, krijg je dat Christelijke gelul erom heen weer
  7. en hoe soi in iedereen zn iphone werd gedumpt en paradise papers..heel vermoeiend
  8. Hij neemt wel zijn dochter mee

9. Ja, lees nog wel genoeg hier maar posten ho maar
    SOE vind ik sterk en verfrissend. Had niet zoveel met SOI als album, los van de paar best sterke nummers. Dit klinkt meer als een geheel. Mis alleen Edge soms, een nummer als American Soul bouwt op het einde op, ram er dan meteen ook een goede solo in. Maar nee. Hoogtepunt is Red Flag Day (dat is puur U2 jaren 80, geef me een album vol) en Little Things, dat als studionummer meteen dezelfde indruk op mij maakt als Moment of Surrender.

Vooralsnog een sterke indruk al komt het niet bij de topalbums van de 80-er en 90-er jaren. Hij duelleert met ATYCLB.