1. Originally posted by thelay:Ben er ook bij in A'dam. Wij hebben er twee over en die ruilen we met een vriend die er 4 voor Croke Park regelt, en zo heb ik in ieder geval Dublin en Amsterdam veilig.

Pff, was wel even zweten de laatste dagen!

Trouwens, leuk ook een NL-topic. Hallo allemaal

Gezellig, wij gaan ook naar Dublin heen Meld je even aan in het meeting topic in het 360 forum
  2. Gefeliciteerd met de kaarten allebei!
  3. Originally posted by Remy:Ik ben er ook bij, 4 veldkaarten bemachtigd net! 2 daarvan zijn beschikbaar om te ruilen, dus als iemand zaterdag kaartjes voor avond 2 of 3 heeft, en je wilt ook naar 1, koop dan 2 veldkaarten extra en ruil met me

gefeliciteerd allemaal, Let's rock in Amsterdam!!! maar is het al bijna zeker dan van 2 xtra avonden?

4. Sowieso eentje, en de derde dat zal zaterdag uitwijzen

5. zo dat is helemaal geweldig, U2.com geeft het nog niet aan trouwens van het 2e concert tevens livenation.nl niet.....

6. Dat deden ze 4 jaar geleden ook niet, maar er zitten 4 dagen tussen, dus meer concerten zijn er sowieso.

Ze geven altijd alleen één concert aan, en zodra die is volgeboekt komen de anderen pas tevoorschijn.
  7. Ik hoor dat iedereen ervan overtuigd is dat alle kaarten voor U2
    net als in de laatste voorverkoop binnen een paar uur weg zijn.

Volgens mij gaat het dit keer echter anders. Als je kijkt op livenation
    dan zie je dat er heel veel kaarten verkocht worden voor 150 euro stuk.
    (voor beide lange zijden).

En die prijs schat ik dermate hoog in voor veel mensen dat de kaarten
    wel eens veel langer in de voorverkoop kunnen staan dan menigeen denkt.
  8. Originally posted by gavinfriday:YES! heb ze ook, 4 staanplaatsen in de pocket!

maar inderdaad, ik lag ook 4 op 5 februari 2005 voor het postkantoor, het heeft wel wat. De laatste minuten voordat de verkoop begint met zn allen delen is leuker dan in je eentje achter de pc...

yep dat bedoel ik!
  9. Originally posted by ad6922:Ik hoor dat iedereen ervan overtuigd is dat alle kaarten voor U2
    net als in de laatste voorverkoop binnen een paar uur weg zijn.

Volgens mij gaat het dit keer echter anders. Als je kijkt op livenation
    dan zie je dat er heel veel kaarten verkocht worden voor 150 euro stuk.
    (voor beide lange zijden).

En die prijs schat ik dermate hoog in voor veel mensen dat de kaarten
    wel eens veel langer in de voorverkoop kunnen staan dan menigeen denkt.

Not a chance, alle ticket scalpers zullen dit ook zonder schaamte opkopen. Binnen 1 tot 2 uur is de hele shit weg.