1. Mijn buurvrouw vroeg zich af, wanneer ze nu nog lid wordt van u2.com , ze nog een presale code krijgt voor de nieuwe tour.
  2. Originally posted by ferrari:Mijn buurvrouw vroeg zich af, wanneer ze nu nog lid wordt van u2.com , ze nog een presale code krijgt voor de nieuwe tour.
    Ik durf voor deze tour natuurlijk geen garantie te geven, maar ik ken iemand die lid is geworden in de week voordat het tweede JT concert in de voorverkoop ging en die kreeg toen wel een code.
  3. Originally posted by ferrari:Mijn buurvrouw vroeg zich af, wanneer ze nu nog lid wordt van u2.com , ze nog een presale code krijgt voor de nieuwe tour.
    Jep, 100%.
  4. Originally posted by mezzamorphis:Ik heb gisteren de vinyl versie van Joshua tree roots besteld. Als er hier nog iemand interesse heeft in de cd laat het dan maar weten. 1 x geluisterd

New roots vinyl is binnen :-), CD is verkocht. Heb nog wel een exemplaar van the Blackout over.
  5. Wie gaat er (proberen) naar een concert? En word dat een in nederland voor nederlanders onder ons of voor de belgen in hun eigen land of wijken jullie uit naar buitenland...
    Wij zijn vorig jaar naar duitsland geweest( berlijn) geweldige ervaring... we willen aankomend jaar naar dublin!!!
    Wie is daar eerder geweest?
  6. Ik begin al kriebels te krijgen voor de EU presale. *_* Zou het Januari worden?
    Blij om Belfast tussen de datums te zien. Ik ga daarvoor proberen
  7. Waar zien jullie die datums voor Europa?

Mijn pakje met de JT singles is zoek geraakt bij de post. Ik heb een formulier met een scan code maar de postbode is het vergeten in te scannen. Nu weten ze niet waar mijn pakje is.
  8. Iemand in België pakje al ontvangen met JT singles? Ik nog geen bericht of pakje...
  9. Nog niets ontvangen hoop voor de steden op keulen en Amsterdam
  10. Ik dus ook normaal gisteren... als het niet verloren gegaan was tenminste.