1. Gelukkig Nieuwjaar iedereen - en natuurlijk vooral een happy New Year's Day

Mocht je je nog vervelen vandaag en deze upload twee jaar geleden gemist hebben, hier is tie nog een keer: de Veronica U2 Dag van 13 September 2015

Klik op het plaatje om in 1x de laatse 8 uur radio (zonder reclames e.d.) te downloaden

Originally posted by BigGiRL:Twee weken geleden (13 september) had Veronica een "U2 dag" in aanloop naar het
    4e (en beste!) u2 concert in Amsterdam...

Ik heb mijn recorder van 12 tot 8 laten opnemen en vervolgens alle reclames eruit geknipt.
    De laatste 4 uur bevat de U2 Top 40 en een half uurtje van 't Heem in Hattum (1982).
    Alle uurtjes zijn te vinden door op het plaatje te klikken...

2. Originally posted by BigGiRL:Gelukkig Nieuwjaar iedereen - en natuurlijk vooral een happy New Year's Day

Mocht je je nog vervelen vandaag en deze upload twee jaar geleden gemist hebben, hier is tie nog een keer: de Veronica U2 Dag van 13 September 2015

Klik op het plaatje om in 1x de laatse 8 uur radio (zonder reclames e.d.) te downloaden

[image]

[..]
    Staat de U2 quiz er ook op?
    Zo ja, dan ga ik het gelijk downloaden.
  3. Originally posted by BigGiRL:Gelukkig Nieuwjaar iedereen - en natuurlijk vooral een happy New Year's Day

[image]

[..]
    Super leuk !!
  4. Ja, ik geloof het wel. Maar ik kan niet helemaal terug vinden waar dat precies staat.
    Het is iig wel complete met de heruitzending van Hattum '82 (half uurtje of zo).
  5. Originally posted by BigGiRL:[..]
    Ja, ik geloof het wel. Maar ik kan niet helemaal terug vinden waar dat precies staat.
    Het is iig wel complete met de heruitzending van Hattum '82 (half uurtje of zo).
    Het was de hele middag, dus dan zal t vast wel.
    Ik deed zelf mee, vandaar mijn vraag.
  6. Originally posted by BigGiRL:Gelukkig Nieuwjaar iedereen - en natuurlijk vooral een happy New Year's Day

[image]

[..]
    great thnks 2018 begint goed
  7. Originally posted by BigGiRL:Gelukkig Nieuwjaar iedereen - en natuurlijk vooral een happy New Year's Day

[image]

[..]
    Het begint ook met New Years Day
  8. Wat leuk! Volgens mij speelden ze de kwis ieder uur. Ik heb ze er in ieder geval niet uitgeknipt.

Maar ik heb vanaf 12 uur opgenomen, dus de ochtend staat er niet op.
  9. ik heb een gerucht gelezen over evt. data's over de EU shows...