1. leuke lijstjes maar ik wil de echte datums!! haha word ongeduldig.. vorig jaar 9 jan. rond 10.00 werden ze bekend gemaakt... dus had er op gehoopt dat dat dit jaar ook was... helaas....
  2. Originally posted by Marieke:leuke lijstjes maar ik wil de echte datums!! haha word ongeduldig.. vorig jaar 9 jan. rond 10.00 werden ze bekend gemaakt... dus had er op gehoopt dat dat dit jaar ook was... helaas....
    Mijn laatste info is eind deze maand, rond de Grammy awards waar U2 ook zal zijn.

3. ja die info had ik ook binnen gekeregen
  4. ^ Zou leuk zijn, me verjaardag, U2 wint grammy en de tour leg
    voor Europa wordt bekend gemaakt
  5. :
  6. zou natuurlijk mooi zijn, maar ik zie eerlijk gezegd de link tussen Grammy's en Europese tourdata niet echt. Maar goed, als de tour idd in September zou moeten beginnen dan zal er de komende weken vast wel meer nieuws komen.

7. Ze zijn niet genomineerd...
    Dus waarschijnlijk alleen een optreden voor de promo tour.
    Kendrick Lamar is wel genomineerd, misschien een uitreiking door de mannen als Kendrick Lamar wint?
    Dus waarschijnlijk spelen dan GOOYOW en American Soul.

Maar ja, niks is nog zeker of ze wel echt naar de Grammy's gaan.
  8. Dubbele post
  9. Dubbele post
  10. 3 dubbele post

11. ..klinkt logisch. Alle Innocence accounts die vorig jaar last minute zijn afgesloten zijn dan ook verlopen (als men niet verlengd heeft)..... ...er werd destijds nogal wat 'reclame' voor gemaakt door verschillende radiostations..