1. Mijn U2.com lidmaatschap loopt nog tot maart 2018 maar met het oog op de aanstaande Europese tour aankondiging wilde ik vandaag verlengen. Echter, 'k kon de 'renew-now'-knop nergens meer vinden.

Weet iemand hoe dit zit? Zie ik iets over het hoofd?
  2. Originally posted by sleus:Mijn U2.com lidmaatschap loopt nog tot maart 2018 maar met het oog op de aanstaande Europese tour aankondiging wilde ik vandaag verlengen. Echter, 'k kon de 'renew-now'-knop nergens meer vinden.

De knop is weg....
    Ik wilde ook verlengen, maar door de aankomende presale hebben ze het weggehaald denk ik.

Ik moet ook in maart verlengen, dus geen probleem.
  3. Originally posted by u2akira:[..]
    De knop is weg....
    Ik wilde ook verlengen, maar door de aankomende presale hebben ze het weggehaald denk ik.

Ik moet ook in maart verlengen, dus geen probleem.
    Blij dat ik niet de enige ben.

Maar waarom zou je niet meer kunnen verlengen? Verlengen is toch alleen maar in het voordeel van U2?
  4. Originally posted by sleus:Mijn U2.com lidmaatschap loopt nog tot maart 2018 maar met het oog op de aanstaande Europese tour aankondiging wilde ik vandaag verlengen. Echter, 'k kon de 'renew-now'-knop nergens meer vinden.

Ga naar u2.com/subscribe, werkte voor mij
  5. Anders gewoon U2.coms geweldige onderseuningsteam even mailen om te verlengen. Ik moet zelf pas in Februari dus zit het nog even uit.
  6. tja volgens mij kon dat nu niet meer.. krijg je dan nog wel een code voor de tour nu ?
    ik heb in november al verlengd en code via sms gekregen
  7. Originally posted by Marieke:tja volgens mij kon dat nu niet meer.. krijg je dan nog wel een code voor de tour nu ?
    Als je nu een account afsluit krijg je nog een code voor deze tour.

Degenen die geen code voor de US hebben gebruikt krijgen een nieuwe code.
  8. Originally posted by Marieke:tja volgens mij kon dat nu niet meer.. krijg je dan nog wel een code voor de tour nu ?
    code?..wat voor code? in november?
  9. de usa code is meende ik ook geldig in europa
  10. Vorig jaar heb ik pas na JT presale verlengt.... aangezien mijn lidmaatschap tot maart loopt.
    Toen heb ik ook gewoon mijn code gekregen.
    En dat was ook het geval voor 360 en vertigo ....

Alles komt goed !

In je account zie je of je experience ben of innocence.
  11. De naam zegt het al ..... USA

Als jij nog niet het heb verbruikt, krijg je een nieuwe code voor Europa .... voor het aantal kaarten wat jij nog niet heb verbruikt